5pyroman5 Geplaatst Februari 10, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 10, 2007 Hallo luitjes, Aangezien ik wat probleempjes heb sinds ik een nieuwe internetprovider heb. Heb ik me hier aangemeld In de hoop dat jullie mij natuurlijk kunnen helpen maar dat zal vcast wel goed komen Het lijkt me iig een leerzame site. Groeten Bart Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
ma.blok Geplaatst Februari 10, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Februari 10, 2007 Hoi Bart, Van harte :welkom: op de site en hoop dat het DukeN team je kan helpen. Stel je vraag in de daarvoor bestemde topic, lees eens wat handleidingen en het gaat goedkomen. Zolang je uiteraard niet je PC in de fik steekt natuurlijk :duivel: Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
5pyroman5 Geplaatst Februari 10, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 10, 2007 Hoi Bart, Van harte :welkom: op de site en hoop dat het DukeN team je kan helpen. Stel je vraag in de daarvoor bestemde topic, lees eens wat handleidingen en het gaat goedkomen. Zolang je uiteraard niet je PC in de fik steekt natuurlijk :duivel: Marcel :cool2: Dankje, en nee ik zal m niet in de fik steken Ik heb me post al gedaan in het betreffende deel van het forum. Ik hoop dat het goed is! http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17856.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Eagles Geplaatst Februari 10, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Februari 10, 2007 Welkom het is indd de leerzaamste site in nederland,, maar ook de allerleukste kijk maar eens in de huiskamer O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
maxke006 Geplaatst Februari 16, 2007 Bijdragen: 788 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: December 3, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 16, 2007 :welkom: Veel plezier op het forum, blijkbaar is je probleem opgelost O0 als je verder nogt vragen of problemen hebt, gewoon stellen voor de rest... ENJOY Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 788
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie