paulvdvoort Geplaatst Februari 6, 2007 Bijdragen: 83 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 6, 2007 Heb net million dollar baby gedownload hij is gelijk als mapje video-ts binnengekomen, daarin staatn allemala video bestanden, en als ik er op klitk speelt ie hem ook gewoon af op de pc maar er zit geen nld sub bij(de film speelt gewoon in engels, met als optie italiaanse sub), dus als je die uitzet, is er geen sub. hoe moet dat, en kan iemand me dat duidelijk uitleggen (zelf geprobeerd met virtualdub, maar die laat de film niet in) en hoe moet kan ik de film daarna met sub en al op dvd branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 83
Eagles Geplaatst Februari 6, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Februari 6, 2007 map met de italiaanse sub eruit gooien en de nederlandse erin? of als je de nederlandse sub er vast in wilt branden kun je even in de handleidingen "N ahet downloaden" kijken subs zijn te vinden bij www.ondertitel.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
totalyduzz Geplaatst Februari 6, 2007 Bijdragen: 205 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 6, 2007 je kan ook proberen eerst de film over te zetten naar een bestand dat virtual dub (ik prefereer "subtitle workshop") het ook kan lezen :cool2: Totalyduzz . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 205
Michiel Geplaatst Februari 6, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 6, 2007 allemaal prima, maar je zult je dvd bestanden eerst om moeten zetten naar avi. dit kun je doen met: http://www.divx-digest.com/software/dvd2avi.html de avi wordt wel door virtualdub herkent en dan kun je de ondertitel eronder zetten. deze wel eerst synchroon laten lopen met je nieuwe avi mbv subsync: http://users.pandora.be/vlad/subsync/ in subsync je fil openen daarna je srt (ondertitel) en op play klikken de eerste tijd wanneer er gesproken wordt en de laatste opschrijven, op edit subtitles klikken en daarna op stretch klikken. tijden aanpassen en controleren. als het goed is opslaan. dan in virtualdub je ondertitel toevoegen en dubben. daarna met divx2dvd weer dvd bestanden maken en branden. divx2dvd: http://www.downloadjunction.com/product/software/107683/index.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
paulvdvoort Geplaatst Februari 7, 2007 Bijdragen: 83 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 7, 2007 hoop dat jullie me nu verder kunnen helpen heb stap 1 uitgevoerd progr heeft alle video bestanden omgezet naar.avi heb nu 80 bestenden .avi, van elke 1min40 lang dus dat lijkt te kloppen alleen zijn ze totaal 160gb groot, dat lijkt me toch wat veel wat moet ik hiermee? iemand die het weet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 83
paulvdvoort Geplaatst Februari 9, 2007 Bijdragen: 83 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 9, 2007 Wacht met spanning op jullie antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 83
Michiel Geplaatst Februari 9, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 9, 2007 ok, nu komt er rdelijk wat werk: je moet nal alle 140 avi bestanden koppelen mbv virtualdub. als volgt: - open virtualdub - kik op file - klik op open video file - selecteer bestand nr 1 - klik op append avi segment - selecteer bestand nr 2 - etc t/m 140 - niet vergeten bij de optie video de compressie divx/ mpeg4 low motion te selecteren (anders word het bestand wel heel groot) - daarna op save as avi klikken en een bestandsnaam geven - nu bgint de bewerking van je avi, kan effe duren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
paulvdvoort Geplaatst Februari 10, 2007 Bijdragen: 83 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 10, 2007 nu opgeslagen als 1 avi bestand met sub alleen heb nu geen geluid meer, die lijkt in een ander bestand te zitten, hoe regel ik dit nu weer? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 83
Michiel Geplaatst Februari 10, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 10, 2007 ben even aan het speuren gegaan op het web en het blijkt nu dat er in het programma dvd2avi fouten zitten die te maken hebben met oa het geluid: wat je kunt doen is de map opzoeken waar evt het geluid in zit en die toeveogen aan virtualdub, maar ik weet niet of dat lukt. of je gebruit deamon tools om je originel filmbstand te kopieren als avi handleiding: http://www.duken.nl/content/view/27/24/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie