Spring naar bijdragen

van 2cd's naar 1cd ?????

Gast hindoe

Aanbevolen reactie

• Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
Gast leecherhehe

hoe zet ik dan beide cd\'s op een dvdtje? ik heb nero en volgens mij kan het hiermee niet weet jij hoe het wel moet of een andere manier om 2 cd\'s op dvd te zetten :silly: alvast bdankt :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast leecherhehe

hoe zet ik dan beide cd\'s op een dvdtje? ik heb nero en volgens mij kan het hiermee niet weet jij hoe het wel moet of een andere manier om 2 cd\'s op dvd te zetten :silly: alvast bdankt :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast leecherhehe

met wat moet je dat branden dan want met nero kan je maar 1 img aanklikken en niks anders :silly: :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast leecherhehe

o ik heb et al bedankt alleen nou weet ik nog niet hoe je ondertiteling onder een film brand want texsub 2.4o ofzo staat niet bij me filters dus waar kan ik deze \'\'texsub \'\' downloaden zodat ik hem bij me plugins kan zetten bdankt! :laugh: :laugh: :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 3 maanden later...

Als je 2 delen van een film hebt en je wil die op 1 dvd branden moet je tmpegen dvd author gebruiken. met dit progje maak je namelijk zelf een menu aan, maar kan je de 2 verschillende bestanden toevoegen. het enige wat je merkt tijdens het kijken is een kleine happering wanneer de film op het punt is waar het volgende bestand begint. Valt echter bijna niet op.:whistle:

Let wel als je dit doet moet je met nero geen nieuwe menu aanmaken, maar gewoon kiezen voor nero burning rom, en dan een video file branden. :woohoo:

en je moet wel zorgen dat je bestanden niet te groot zijn, tenzij je een double layer cd gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...