Spring naar bijdragen

hulp bij poort

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik heb utorrent op de nieuwe pc gezet, maar ik krijg nergens die poort open.

ik heb alle handleidingen hier gelezen, maar het lukt niet. bij iedere poort geeft hij aan error: this port shouden't be appear to open.

en in utorrent blijft benden een gele driehoek zichtbaar, maar ik kon gisteren een bestand down/uploaden,maar vanmorgen stond er een rood uitroepteken, dat ik niet meer verbonden ben en dat een firewall/router de weg blokkeert.

ik heb maar even de windowsfirewall uitgezet.

oop de site waar allemaal die modems staan, staat de mijne er niet tussen voor de configuratie.

ik heb hier 3 pc's, waarvan 2 draadloos. (gewoon gebruik)

de desktop(om te downloaden) is niet draadloos dus aangesloten op het modem(webstar), de andere hebben er een router tussen (netgear).

voorheen met xp liep het allemaal prima, maar nu heb ik vista en welke poort ik ook neem, het blijft een foutmelding.

zou iemand me hierbij willen helpen, want ik heb ook al gegoogeld, maar daar kom ik ook niet verder mee. en tot die tijd zal ik de windows firewall maar even uitlaten.

alvast heel hartelijk bedankt, :)

vriendelijke groeten,

monique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  56

Hoi,

De modem die je aangeeft heb ik er ook niet tussen zien staan maar de de router die je hebt NETGEAR daarvan staan er wel een aantal op. Heb je al geprobeert om die te portforewarden?

Voorheen met XP had je het probleem niet begrijp ik, in mijn optiek ligt dan het probleem bij vista. Ken vista niet maar microsoft kennende zal daar ook iets met veiligheidinstellingen veranderd kunnen worden.

Vaak is het ook nog zo dat tot een bepaalde hoeveelheid poorten "bewaakt" worden. Je zou in dit geval utorrent een hogere poort kunnen toewijzen en die in je router kunnen openen. Poort met een hoger nummer als 10000 maar lager dan 10600.

Hoor graag of het lukt (of niet) anders gaan we verder zoeken.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  1047
  • Leeftijd:  56

hoi..

Mischien kan het ook de kinderzeer zijn onder vista.

Ik denk dat de meeste van hier nog de vista niet hebben maar heb geduld er zal zeker een antwoord komen op je vraag dat weet ik zeker..

sterkte yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

welk poort nummer heb je open gezet ?

de foutmelding die je krijg lijk mij iets van dat je een poort open heb gezet die niet open mag staan voor ander verkeer

bv om te internetten gebruik je poort 80

deze kun je dus nooit meer gebruiken voor bv utorrent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  10

ik krijg bij iedere poort die ik openzet dezelfde foutmelding, dat ik niet verbindbaar ben, maar de up en downloads lopen gewoon door.

ik krijg sterk het vermoeden dat vista het programma utorrent niet herkend.

zou dat kunnen?.

anders probeer ik gewoon bitcomet te installeren, misschien dat het dan zonder foutmeldingen gaat.

maar die site was vandaag uit de lucht...

groetjes monique

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...