verhoeven Geplaatst Februari 5, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 5, 2007 Ik ben bezig met de film voorzien van een ondertitel en brand op dvd, ben bij een van de laaste stappen, maar dan gaat het fout. Als ik de vob (vts) wil overzetten tot één enkele video, dat gaat in begin goed, maar naar een tijdje krijg ik deze melding: Fout bij schrijven naar: C:/mijn documenten/NeroVision/Importedvideo/5-2-200716_46_36.000/VTS_01.001.mpg Onvoldoende schijfruimte Fout bij importeren videosigment Bestand kan niet worden toegevoegd Hoe kan ik dit oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Michiel Geplaatst Februari 5, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 5, 2007 waarom schrijf je het bestand naar de C schijf? het is toch de bedoeling om alles op een dvd te branden? deze handleiding geeft exact aan hoe je dat moet doen. het laatste deel (even doorscrollen) gaat over nero en nero vision: http://www.duken.nl/content/view/405/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
verhoeven Geplaatst Februari 5, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 5, 2007 oeps, foutje ben niet echt handig met computers. maar uiteindlijk is het me geluk met ondertiteling bedankt voor de handleiding enzo anders was het nooit gelukt. gr. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Michiel Geplaatst Februari 6, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 6, 2007 geeft niets man, mooi dat he is gelukt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst Februari 6, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Februari 6, 2007 slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie