roel35 Geplaatst Februari 5, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 5, 2007 heb een vraagje: ben nog steeds bezig de film apocalypto proberen te branden op dvd heb alweer een andere apocalypto-avi bestand van emule gehaald met nederlandse ondertiteling in de film inbegrepen. via de link : http://www.duken.nl/content/view/405/5/ ben ik begonnen. -"virtual dub" met "open file" etc, heb ik gedaan. -ondertiteling gedeelte overgeslagen (zit er nl al in) kom ik bij virtual dub begint het probleem.ik druk op "video"en dan "compression" Divx;-]MPEG-4 Low-Motion er niet tussen.ondanks dat ik DivX_311alpha en k-lite codec full version heb gedownload...nu is mijn vraag kan ik ipv Divx;-]MPEG-4 Low-Motion iets anders aanklikken wat er tussen staat? of kan ik de compression gewoon overslaan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Michiel Geplaatst Februari 5, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 5, 2007 1) je kunt de high motion nemen, maar ik denk dat je die ook net hebt 2) je meot wel ee compressie nemen, anders wordt je film veel te groot 3) heb je de 3.11 alpha codec (alt download: http://www.divx-digest.com/software/divxcodec.html) juist geinstalleerd? als het goed gedaan is moet je hem kunnen zien. wat je ook kunt doen is virtualdub 1.5.10 nemen, daar zit ie al in: http://www.download.com/VirtualDub/3000-2194_4-10249735.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
roel35 Geplaatst Februari 5, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 5, 2007 ok dat is dus de oplossing. bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Michiel Geplaatst Februari 6, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 6, 2007 graag gedaan, laat even weten of het is gelukt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
roel35 Geplaatst Februari 7, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 7, 2007 ik was heel erg in de weer met nero en die ts bestanden. ik moest gewoon nero express hebben ipv nero smart, anders ging hij steeds op de 1 of andere reden over op geheugengebruik van de c:schijf ipv de dvd.... dus met nero express was het gelukt O0 Michiel even een klein vraagje; ik had met avi2dvd een film op een dvd gebrand, die film was 2u en 23 min...en mijn dvd+r is maar 4.7gig/120min toch ging alles erop. is dat normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
ma.blok Geplaatst Februari 7, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 7, 2007 Hoi, Ik ben dan Michiel niet maar dat maakt voor het antwoord niet uit, toch? Ja dat is normaal, dat komt omdat NERO ervoor zorgt dat het hele bestand op je dvd past. Daarbij verlies je iets aan kwaliteit maar dat valt nauwelijks op. (vraag voldoende beantwoord) Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
roel35 Geplaatst Februari 7, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 7, 2007 helemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Michiel Geplaatst Februari 8, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 8, 2007 nou slotje dan maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie