pietje89 Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Ik gebruik ares en ik kan niet meer downloaden. Hij is altijd bezig met zoeken en als ik nieuwe downloads toevoeg vergeet ares ze als ik ares de volgende keer opstart. Het rare is wel dat de uploads het wel doen. Wat is er aan de hand??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 je kunt proberen het programma te verwijderen en opnieuw te installeren. mogelijk is je probleem dan verholpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
pietje89 Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 Nee ook andere versies werken niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 dan wordt het een beetje lastig. ik ga nog even voor je zoeken...... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
pietje89 Geplaatst Februari 24, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 24, 2007 al wat gevonden??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Maart 2, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 2, 2007 nee. kom op het net niets tegen wat op je probleem lijkt. en als het toch al in de buurt komt is idd verwijderen (compleet) en opnieuw installeren het antwoord. sorry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie