Gast ameel Geplaatst Augustus 22, 2005 Delen Geplaatst Augustus 22, 2005 kan er iemand me zeggen welke site , zonder een visa of ander kaart te betalen is heb dat niet ben daar nie zo voor kan enkel betalen met overshrijving of storting , welke dvd download site kan je betalen voor lid te worden door overschrijving of storting Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 22, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:29 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 22, 2005 Ik kom echt niet uit je vraag... lol :laugh: Stel hem eens opnieuw :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ameel Geplaatst Augustus 22, 2005 Delen Geplaatst Augustus 22, 2005 ja ben opzoek naar een site waar je films kunt downloaden , maar ik zie net dat dat allemaal te betalen is met visa en dergelijke , nu is men vraag zen er mensen die weten waar je ook ken betalen met overschrijving via bank enzo , ben een leek hierin , doe het nog maar net Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 23, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:29 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 23, 2005 Ik begrijp het. Maar ik zou het helaas niet weten. Wat je ook kan probeer is zo een online film huur site. Voor een X bedrag onbeperkt films huren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.