thecorman Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/07 Status: Offline Actief: December 29, 2012 Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Geachte leden: Het volgende: Ik ben al een week bezig met een of twee films afgespeeld te krijgen op mijn home-cinema set. Ik gebruikte altijd Printable Platinum DVD+R,4.7 GB. Ik heb die film's al met verschillende branders gebrand,ook met verschillende brand-snelheden,ook met Memorex printable geprobeerd,maar lukt maar niet om hem in mijn Home Cinema set JVC TH-A9R af te spelen. Op de computer doen ze het wel en met ondertiteling,dat is allemaal oke. De bestanden heb ik met ISO gebrand,ook Video Vts-Vob.maar mocht niet baten. Toen heb ik een Arita (geen printable) geprobeerd,dat was perfekt. Daarna een TDK-DVD Printable geprobeerd,was ook perfekt. Het probleem is dat ik altijd Platinum printable gebruikt heb,en nooit problemen heb gehad daarmee. Toen heb ik nog een nieuwe doos Platinum gepakt,precies hetzelfde probleem. Overigens het zijn allemaal DVD+R,DVD'S want dat had ik geinformeerd bij de Importeur van JVC. Deze Cinema set speelt alleen maar + (PLUS)af.!!! Wie zou mijn kunnen helpen hiermee. Ik heb die DVD'S altijd in beverwijk gekocht,zou het misschien kunnen zijn dat ik twee dozen slecht of vanuit de fabriek slecht heb gekocht?? Ik heb deze twee dozen wel in een keer gekocht verleden week,het zou ook toeval kunnen zijn dat ze beide niet goed zijn. Ik heb nu vandaag bij Dennis de computer gigant 1-Spindel Arita/Ritek Printable besteld 8-speed 4.7gb. Om dat maar is eens te proberen.(Ik moet toch wat,maar in principe begrijp ik er niks van,en het laat me ook niet los. Even nog een opmerking de lensjes van de dvd-speler zijn schoon!! Ander speelfilms doen het wel die ik op voorraad had,dit even ter vermelding. Vr.Gr.Ton Cornelissen,u kunt me ook altijd even bellen als u meer wil weten ,maar mijn telefoonummer wil ik eventueel wel via outlook mailadres of msn mailadres geven. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,ik wordt er een beetje moedeloos van,en ik heb veel geduld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
ma.blok Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Hallo Ton, Gezien je verhaal en de opties die je al hebt geprobeerd om een en ander uit te sluiten, lees ik in iedergeval dat het niet aan je dvd speler ligt (die brand wel namelijk) Ben toch van mening dat het aan de partij dvd's ligt die je in Beverwijk hebt gekocht (goedkoop blijkt weer niet altijd duurkoop) en daar is garantie tot aan de deur. In de winkel 1 dvd kopen van het zelfde type als dat je in Beverwijk hebt gekocht zou moeten uitwijzen of het echt aan de dvd ligt. Inderdaad is het zo dat DVD+ tegenwoordig de standaard is voor dvd spelers of cinemasets. Vraag van mijn kant; welk brandprogramma gebruikt u? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie