joke88 Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Hoi, Ik heb net een film gedownload en daar waren allemaal rar bestanden, nu ik heb deze uitgepakt en er is een map gekomen met een image-bestand maar nu weet ik niet wat ik verder moet doen... Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
ma.blok Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Hoi, Met NERO vision kun je dat image bestand inladen (via een soort verkenner functie) en rechtstreeks branden op een DVD. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
joke88 Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 2, 2007 het probleem is dat ik ook nog de ondertitels zou moeten toevoegen maar ik krijg dat bestand niet geopend Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
ma.blok Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Hoi, Wat voor een "soort" bestand? srt of ssa (van de ondertitel bedoel je neem ik aan) enne, is de film die je hebt gedownload nog niet ondertiteld? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie