hafj Geplaatst Augustus 22, 2005 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 22, 2005 Ik snap er niks meer van het lukt me niet om bittorent op de pc te krijgen zoals in het voorbeeld. Krijg een hele andere ligt dit nu aan mij? zie geen gekleurde ballen meer alleen de te downloade films onder elkaar maar geen enkele loopt er. HELP ME Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 22, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 22, 2005 BT is dus wel geinstalleerd? Van welke site haal je de torrents af? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
hafj Geplaatst Augustus 23, 2005 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 23, 2005 www.torrentreactor.net hier haal ik de torrentfiles vandaan zoals staat bij downloaden via bittorent. Maar die lopen niet door en kan er volgens mij maar 1 tegelijk downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast sasja Geplaatst September 22, 2005 Delen Geplaatst September 22, 2005 je zou beter een ander programma kunnen gebruiken. Zelf gebruik ik op dit moment Bitcomet en daarmee kun je meerdere dingen tegelijk mee downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.