Spring naar bijdragen

permission denied (opgelost)

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje ik ben bezig met een film downloaden (bittorent). nu zette ik gister me computer uit en wilde ik hem vandaag weer aanzetten zodat ik verder kon gaan met downloaden maar bittorent geeft een foutmelding aan namelijk: permission denied. Hoe kan ik dit oplossen?

Groetjes Rebecca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Als je dit wilt verhelpen, hoef je alleen je computer te herstarten, dat zou het probleem moeten verhelpen. Lees anders verder.

IOError betekend Input-Output Error, en dat is een bestands-systeem fout, geen fout van de tracker. Het komt voor als jouw cliënt om wat voor reden dan ook niet in staat is om een zekere torrent-file te openen. De meest standaard reden is dat twee "instanties" van de cliënt tegelijkertijd lopen:

De laatste keer dat de cliënt gesloten zou moeten zijn is er iets niet goed gegaan en is de cliënt blijven lopen in de achtergrond, houdt daardoor nog steeds de bestanden vast die nu nodig zijn en maakt het daarom onmogelijk om een nieuwe sessie met deze bestanden op te starten.

Een meer onbekende reden is een corrupte FAT. Een crash kan resulteren in corrupte bestanden en dat maakt de desbetreffende bestanden onleesbaar, en de error volgt. Een keertje uitvoeren van scandisk zou het probleem moeten oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Hij doet het weer!!! ;D

Geweldig bedankt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

geen dank!!

O0 succes verder  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...