..speedfreak.. Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Februari 1, 2007 hallo, ik heb volgens de handleiding op deze site een ondertiteling onder een film gezet: dit is allemaal heel goed gelukt, tot: de film is geondertiteld, alleen deze lopen in het begin nog gelijk maar na een tijdje niet meer, volgensmij loopt het geluid af en toe ook niet gelijk met het beeld, hoe los ik dit op? (deze film bestaat uit 2 delen, met deel 1 is het blijkbaar wel gelukt, daar klopt het wel alleen bij het 2e deel helaas niet) bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Michiel Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 1, 2007 voordat je je film gaat bewerken moet je eerst de ondertiteling synchroon laten lopen mbv subsync subsync: http://users.pandora.be/vlad/subsync/ info: http://www.divxstart.com/?show=helpcentre Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
..speedfreak.. Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 2, 2007 bedankt, ik heb mn best gedaan, maar je moet hem 10 sec. eerder instellen dan het eerte moment dat er gepraat wordt, alleen wordt in deel 2 vanaf het begin meteen gesproken, dus hij kan niet 10 sec. eerder :-[ ik heb het nu geprobeert de ondertitel vanaf t begin af aan testarten maar het loopt weer niet gelijk, hoe los ik dit op? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Michiel Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 2, 2007 ok, als ik het goed begrijp bestaat je film uit 2 delen, maar je ondertiteling is 1 bestand. dat is niet goed. je moet dan bij je film via www.nlondertitels.com een srt downloaden wat bestaat uit 2 delen. deze kun je dan aan je film aanpassen. maw de ondertiteling die je nu hebt hoort niet bij je film, een film van 2 delen vraagt om een 2 delige ondertiteling. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
..speedfreak.. Geplaatst Februari 3, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 3, 2007 ik heb de ondertitel wel gehaald van een andere site, maar deze ondertitel bestond uit 2 delen, net zo als de film, dit klopt dus wel, zal ik dan gewoon proberen de ondertitel van de site de downloaden die jij gaf, of maakt dat niet uit? bedankt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Michiel Geplaatst Februari 3, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 3, 2007 nee, dat maakt niet uit. maar je meot wel de 2 delen ondertitel appart synchroon laten lopen. dus het 2e deel begint pas bij het 2e deel van de film, snap je. als je dat gedaan hebt moet je van de 2 delen ondertitel 1 bestand maken (www.divxstart.com en dan het helpcentre geeft een duidelijke handleiding). dan de ondertitel bij je film voegen en als het goed is klopt het dan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
..speedfreak.. Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 whoehoe, na uren proberen is het gelukt om de ondertitel gelijk te zetten met de film, ik heb de ondertitel van de link gebruikt die je gaf en bij die het eind aangepast, (made by enzo) maar nu het volgende weer, nu loopt alleen het geluid niet gelijk met de film, hoe los ik dat weer op? hardstikke bedankt!!! ik heb al veel geleerd hiervan, O0 speedfreak Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Michiel Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 het geluid loopt niet gelijk met de film? was dit al zo of jom je er nu net achter? je kunt dit oplossen, maar das heel veel werk. persoonlijk raad ik je aan een ander te downloaden. voor je ondertitel maakt het niet uit die heb je al. heb je btw in vitualdub (tijdens het omzetten) in het menu audio voor direct stream gekozen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
..speedfreak.. Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 bij de orginele zonder ondertitel loopt het geluid wel goed, alleen bij de nieuw aangemaakte met ondertitel loopt het geluid niet goed, alleen in het begin, hoeverder de film hoe verder het van elkaar afloopt, dit is al iedere keer zo geweest, volgensmij had ik wel direct stream aanstaan, want dit staat zoiezo al aan als je virtualsub opstart Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Michiel Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 ook de optie source audio (zie handleiding)? anders kun je nog full processing kiezen (duurt wel iets langer) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
..speedfreak.. Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2007 whoehoe!! t is gelukt met full processing,!! bedankt! mvg. speedfreak Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Michiel Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 top man, gefeliciteerd ;D ;D O0 O0 veel kijkplezier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie