DigiDjeff Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Ik heb al een hele tijd een ADSL Router, en nu wil ik hem toch is echt gebruiken. Maar nu is het zo, als ik alle kabels aansluit branden de lampjes wel bij het ADSL lijntje en dat die is verbonden met de PC ( Dat is dus goed XD ) maar ik kan dan niet interneten. Ik moet dus me Provider selecteren volgens de achterkant van de doos, maar hoe doe ik dat:-[ . Als het goed is moet die het dan doen, dus wie helpt deze jongen uit nood? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Michiel Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 heb je uberhaupt wel een abbonement bij een provider???? dat is wel essentieel anders kun je geen gebruik maken van de router. je moet nl wel aangemeld zijn op het ADSL netwerk. het is dus geen kwestie van een routertje regelen/ kopen en klaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
DigiDjeff Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2007 heb je uberhaupt wel een abbonement bij een provider???? dat is wel essentieel anders kun je geen gebruik maken van de router. je moet nl wel aangemeld zijn op het ADSL netwerk. het is dus geen kwestie van een routertje regelen/ kopen en klaar Ja, ik heb tele2... Dat is toch een provider :redface:? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Michiel Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 marcel helpt je verder O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ma.blok Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hoi, Heb je daar een bellen en internet pakket van? zo ja dan moet je van tele2 een aantal codes hebben gekregen via de post om in je instellingen van je computer aan aantal zaken te veranderen. Tevens moet je bij je router een installatie cd hebben gehad. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
DigiDjeff Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hoi, Heb je daar een bellen en internet pakket van? zo ja dan moet je van tele2 een aantal codes hebben gekregen via de post om in je instellingen van je computer aan aantal zaken te veranderen. Tevens moet je bij je router een installatie cd hebben gehad. Marcel :cool2: CD zit er niet bij... Maar ik heb geen nieuw abbonoment, maar dit is zodat ik dan maar PC's kan aansluiten ( In mijn geval 360. ) Ik zal wel even lettelijk overtypen wat er op de doos staat: De Breedband ADSL Router kan zeer eenvoudig worden geconfigureerd. Hiermee kan je je internet provider en je abonnement selecteren, waarna de Breedband ADSL router volledig automatisch wordt ingesteld volgens de eisen van deze provider. Ik heb het modem DC-214 gekocht van sitecom. Me oude modem die ik bij het internet kreeg is:ADSL USB modem V2 van E Tech. Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen, maar volgens een man van dixons moet dit wel werken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
ma.blok Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hoi, Ik kan daar zo van achter een computer niet kant en klaar antwoord op geven, dat heeft te maken met info die ik niet kan inzien. Je zult contact op moeten nemen met je provider (in dit geval tele2) klik op deze link http://www.tele2.nl/klantenservice/support.xml?x=2&n=0 zij moeten je verder kunnen helpen. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie