Spring naar bijdragen

Hulp met bittornado!!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Haai haai, Ik ben nieuw hier op deze site.

Ik ben op zoek naar meer informatie over hoe en waar ik films kan downloaden en ben er dus achter dat dat het makkelijkst gaat met bittornado. Ik heb heel de handleiding gevolgd en bittornado gedownload en naar pirate bay gegaan om in dit geval grey's anatomy seizoen 1 te downloaden. Probleem is alleen nu dat het bolletje op geel blijft staan. Volgens de handleiding kan dat liggen aan je firewall of je router, nou heb ik van beide geen verstand en ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen in jip en janneke taal  :). Ik heb de sites al gevolgd die jullie als link geven maar om eerlijk te zijn snap ik daar helemaal niets van vandaar dit bericht. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want het lijkt me erg leuk films zelf te kunnen downloaden.

Bij voorbaat dank, gr Evi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Beste Evi,

Ten eerste, moet je natuurlijk je Firwall in windows uitschakelen en ook je standaart virus scanner (Bijvoorbeeld Norton).

Dan moet je nog portforwarden (Poorten openzetten in je router).

Typ in het Internet balkje in:

196.168.0.1

Bij gebruikers naam: Admin

en bij wacthwoord ook: Admin

Je zit nu in je router! Kijk nu even op www.portforward.com, en zoek jou router op. Daar leggen ze uitgebreid (wel in 't Engels) uit hoe je je poorten in jou router kan openen.

Succes,

Groetjes,

Robin..  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

hee robin,

bedankt voor je snelle reactie, weet je zeker dat dat het goede nummer is?? Want als ik dat intyp dan vindt ie niets en ik kom uit op de orangezoek site.

Gr Evi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Sorry Evi,

Het was 192.168.0.1

Typfoutje..  :redface:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...