Spring naar bijdragen

branden

Gast fermino

Aanbevolen reactie

Gast kimensam

hallo wie weet de oplossing ik heb de film van de gele spons gedownd en ook de ondertiteling en die kan ik bekijken op bs player en ook op vlc player ik open de film zet daarna met laad ondertiteling de ondertiteling bij en hup daar is mijn film het is mpg of mpeg formaat nu wil ik weten hoe kan ik deze op dvd branden maar wel met de ondertiteling want alleen de film kan wel maar dan heb ik geen ondertiteling hoop dat iemand het antwoord weet dank jee wel rebecca :angry: :cheer: :(:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
Gast kimensam

hoi ja dat snap ik maar ik kan de film met ondertiteling alleen maar op bs plyer bekijken en daar zit geen knop die aangeeft dat je hem kan branden dus als je iet anders weet hoor ik het graag doeiiiiiiiiiii rebecca B) :whistle: :blush: :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...