randyman Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Ik heb het spel ape excape3 gedownload via torrent. Nu heb ik op de schijf 1 iso bestand staan van 3,8 gb, dat moet dus op een DVD gezet worden. Hoe ga ik nu tewerk als ik die ISO file op dvd brand gebeurd er niks. (ja de playstation is omgebouwd) ik heb het op DVD-RW en DVD+R geprobeerd maar nada nop niks zero. Ik heb al veel programma's zoals alcohol 120% gedownload en Nero en noem maar op maar niets werkt er. Wie kan er mij nu eens goed uitleggen wat ik moet doen, mn vader is nu zo onderhand wel overspannen geraakt ( ) en ik wil nu wel eens spelen. Hoop graag iets te horen voordat mijn vader achter die dikke deuren zit. Hij denkt alles te weten, blijkbaar dit niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robin Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hallo, Boven aan 't forum staat mijn tutorial, die heb ik speciaal voor mensen gemaakt die nog niet weten hoe ze 'n Xbox/PS2 spel moeten maken.. ! Probeer 't dar is mee Groetjes Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
yvon Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Okee okee. Luister open je nero burning room. Klik even dat voor vensterje even weg, dan krijg je een leeg veld zeg maar. Ga dan boven dan zie je staan record klik dat in, Zie je staan burn image, klik daarop. Dan zoek je de iso file op van het spel. klik op okee, Zet je brand snelheid op 4 NIET HOGER. En dan branden maar en hup je spel is gebrand. Ik hoop dat je hier wat aan hebt? Enne Succes met je vader je hebt er goed aangedaan je hier aan te melden. WIJ ZIJN DE MEDICIJN DIE JE VADER KAN GENEZEN HAHAHAH. Zeg hem dat hij zich niet gek laat maken ^-^ Suc6 hoor we horen het wel. O ja heb je ook de dvd-r geprobeerd want bij mij pakte hij ook die je vertelde niet die van mij deed het alleen maar op de -r. Michien ook bij die van jou???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
randyman Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Februari 2, 2007 ;D Hallo allemaal bedankt voor jullie reacties, echt tof. Nou m'n vader was aardig aan het :-[ dat het niet lukte. Maar met jullie hulp, gingen we een stuk de goede richting in. Alleen nu had hij weer geen DVD brander die ook - dvd's kon branden alleen + schijven. Dus heeft hij ook weer een investering moeten doen in - schijven en een brander die ook - brand. Maar dan heb je ook wat ;D. Kan mn moeder haar foto's ook veilig stellen. Maar nu is het allemaal gelukt dankzij jullie fijne hulp O0 Bedankt zover !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robin Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Graag gedaan.. ! Als je nog vragen hebt, altijd stellen.. ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie