jeroen92 Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hallo Ik heb een ps2 spel gedownload hij bestond uit ongeveer 17 winrar archiefen en nog een .sfv bestand, ik heb 1 winrar archief uitgepakt en toen kreeg ik een map die hete mdf-slf.ISO maar een map kan je niet als image branden dus ik die map geopend en daar stond weer 1 winrar archief in die kon ik wel branden als image met alcohol 120% maar toen ik die in mij ps2 deed draaide hij niet dus toen ook dat archief maar weer uitgepakt en toen kreeg ik dit 3 mappen: MODULES bestaad uit allemaal .IRX bestandjes PACKAGES bestaad uit allemaal .PS2 bestandjes VIDEOS bestaad uit allemaal .PSS en PS2 bestandjes dan ook nog een paar andere bestandjes: SYSTEM, ALLPACKS.PS2, MUSIC.PS2, SLES_543.42 Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen groeten JEROEN Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Robin Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hallo Jeroen, Onder het Topic console fan, heb ik een uitgebreide tutorial gemaakt, daar staat in beschreven hoe je 'n PS2 game brand. ! Groetjs Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
jeroen92 Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hoi Robin, Ik heb je Tutorial gelezen maar dat gaat niet over mijn probleem want het gaat over hoe je een iso brand maar dat wist al. Het gaat ernu juist hoe ik van die bestandjes een Iso of ander image bestand maakt. Groeten, Jeroen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Robin Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Wat voor betandjes zijn 't dan? Zijn 't mappen, en losse bestandjes? Die moet je namelijk op een andere manier branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie