Spring naar bijdragen

Nav bericht kwijt

josnixs

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Ik ben geloof ik een beetje in de war ik zette mijn laatste bericht in de huiskamer zoals de meeste ja ja en het gaat nog steeds om de navigati cd`s voor mercedes navagation cd audio 50 aps mercedes benz B navagation cd audio 50 aps mercedes benz b maar zo zet je natuurlijk de tekst niet neer.

Het belangrijkste hoe vindt ik een reactie terug op dit ber. ik doe dit via Toon nieuwe reacties op je ber. maar daar vindt ik niets ook vindt ik niet mijn oude bericht terug,niet bij ongelezen ber sinds je laatste bezoek kon ik mijn laatste oproep niet vinden uit het meeste kom ik zelf wel maar deze dl nekt me ik ben maar gewoon aan het zoeken voor een taxi chauffeur anders had ik de cd`s a 400€ allang gekocht je zou haast geld gaan bieden voor een kopy zolang ben ik al bezig een week of 4 regards Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

ik zet hier een slotje op omdat je bericht ook al onder

programma zoeken staat!

kun je josnixs helpen ga daar dan even heen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...