Kirsten1987 Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hallo, ik ben aangekomen bij het branden van de film op dvd. Alleen als ik bij Nero de VTS bestanden wil samenvoegen tot 1 bestand geeft hij een foutmelding; "Error imported video segment. File cannot be inserted." Wat moet ik hiermee? Alvast bedankt! Grtz Kirsten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 Hoi, Op welke manier laad je de vts bestanden in NERO (en welk onderdeel van nero wordt opgestart (nero vision?)) - Je moet ze er niet in slepen maar nero vision via een soort verkenner in laten laden. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Kirsten1987 Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2007 Hij start NERO Vision. En dan druk ik op Add video files en selecteer de VTS-bestanden en druk op openen. Dan komt, zoals bij de uitleg ook staat, zo'n schermpje waarop staat dat hij de bestanden gaan samenvoegen, druk ik op OK en dan geeft hij de foutmelding... :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ma.blok Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Februari 1, 2007 Hoi, Dan ben ik er bang voor dat je VTS bestanden niet compleet zijn en kan NERO ze niet koppelen. Anders gaat nero alle VTS bestanden als aparte films behandelen. En komt het niet juist op je dvd te staan. tip; Opnieuw de film downloaden of de film opnieuw converteren. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie