lucas2 Geplaatst Januari 29, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 29, 2007 hallo ik heb net de film footloose gedownload en ook de ondertiteling maar hoe brand ik ze samen op een cd of dvd ik heb de film op avi en op mpeg en de ondertiteling op winrar wie kan mij helpen dit is voor mij de eerste keer groetjes lucas2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Michiel Geplaatst Januari 30, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 30, 2007 hallo lucas, lees deze handleiding eens rustig door en bij vragen kun je ze stellen. http://www.duken.nl/content/view/405/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
lucas2 Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2007 bedankt michiel ik had verder moeten kijken dan mijn neus lang is maar de pagina divx mpeg4 fast-motion is tijdelijk buiten gebruik weet jij waar ik deze plugin ergens anders vandaan kan halen groetjes lucas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Michiel Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 geen probleem. ik ga even voor je kijken ben zo terug..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Michiel Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 ander site, zelfde codec. even kijken bij: ik mis.....mpeg4 low motion daarna de codec downen en installeren link: http://www.filmrip.com/faq.php#33 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
lucas2 Geplaatst Februari 14, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 14, 2007 hoi michiel het is me gelukt de ondertiteling te plaatsen maar nu komt het geluid niet meer gelijk met de film is daar ook een programma voor mvg lucas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Michiel Geplaatst Februari 14, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 14, 2007 heb je voordat je de ondertiteling eronder ging zetten in het menu audio van virtualdub op drect stream copy geklikt? als het goed is wel, dit geeft de handleiding nl aan. wat je kunt doen is ipv direct stream, full processing mode proberen. het kan helaas ook zijn dat de fout in de film zit. dit kun je met bepaalde programma's goed maken, maar dat is heel veel werk en erg ingewikkeld. wanneer de fout daadwerkelijk in de film zit kun je beter een nieuwe film downloaden en die proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
lucas2 Geplaatst Februari 14, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 14, 2007 ik heb net de film en de audio via divxstart omgezet van vbr naar cbr maar nu heb ik een apart wav bestand hoe moet ik die nu samen voegen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Michiel Geplaatst Februari 14, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 14, 2007 waarom heb je dat gedaan? dit hoeft alleen maar wanneer er 2 verschillende geluidstromen (variabel en constant) gebruikt zijn en dat was volgens mij toch niet het geval? deze handleiding geeft aan hoe je het wav bestand in kunt voegen: http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=107 hier heb je wel een ander programma voor nodig, nl TMPEGenc. veel werk. het probleem was toch dat het geluid niet synchroon loopt met je film? probeer eerst eens je originele avi bestand in virtualdub te laden en bij audio full processing selecteren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
lucas2 Geplaatst Februari 14, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 14, 2007 dat heb ik gedaan omdat bij het starten van virtualdub hij meteen een waarschuwing gaf dat de audio een vbr was en dat dat een cbr moet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Michiel Geplaatst Februari 14, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 14, 2007 ok, dat had ik niet begrepen. dan kun je de film invoegen en daarna op audio klikken en wav audio selecteren en je wav bestand invoegen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
lucas2 Geplaatst Februari 14, 2007 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 14, 2007 toppie nu moet het lukken bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Michiel Geplaatst Februari 14, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 14, 2007 succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie