Robin Geplaatst Januari 29, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 29, 2007 Beste lezer, Het was mij opgevallen dat er veel gevraagd werd, hoe je nou precies een Xbox(360) of Playstation2 spel moest branden. Vandaar heb ik deze tutorial voor jullie gemaakt, ik hoop dat het hier door duidelijk wordt . Ten eerste moet natuurlijk je Xbox(360) of Playstation2 omgebouwd zijn. Als dit nog niet gebeurd is, leest je console geen gekopieerde/gebrande games. Als je console nog niet omgebouwd is en je wilt het laten doen, zoek dan even op Google of marktplaats. Tegenwoordig zit bij iedereen in de omgeving wel iemand die hem voor rond de 30,- euro om kan laten bouwen. Genoeg gepraat, we gaan beginnen: Je hebt net met jou download programma een game gedownload. Zeer waarschijnlijk, staat er nu in de map waar je hem hebt opgeslagen een .Iso bestand. Neem bijvoorbeeld mijn game hieronder: Dit .Iso bestand gaan we branden. Dit doen we met ‘Nero Burningrom’. Als je ‘Nero Burningrom’ opstart krijg je een standaard schermpje, hier klik je op ‘Cancel’. Vervolgens staat er bovenin (bij bestand, ect) 'Recorder'. Klik hierop, en ga vervolgens naar ‘Burn Image’ Nu selecteer je het .Iso bestand waar we het eerder over hadden. En als laatste stap klik je op ‘Burn’. Letop, hoe lager de brandsnelheid, hoe beter de kwaliteit. Ik zet de brandsnelheid nooit hoger dan 4x (5.540 kb/s). Ik raad 2x (2.770 kb/s) aan, dan weet je zeker dat je spel van goede kwaliteit is. Je brand de game, en stopt de game in je Xbox(360) of Playstation2. Veel mensen discuseren over wat nou beter is, DVD+R of DVD-R? Wat mij betreft maakt dit helemaal niks uit. Iedereen zij op Internet dat ik DVD-R moest nemen, maar ik heb vele Xbox games met DVD+R gebrand, en zonder problemen gespeeldt. Ik wens jullie veel succes, en voor vragen kan je altijd mailen, of even een topic aanmaken. Veel succes & groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie