Gast nummer1dj Geplaatst Januari 29, 2007 Delen Geplaatst Januari 29, 2007 ik heb 5 avi films/bestanden die ik als film wil brandem op dvd hoe ging dat ook al weer en waar mee??????? ik ben daar al een tijdje niet meer mee bezig. ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yvon Geplaatst Januari 29, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 29, 2007 hoi. divxtodvd programma hiermee kun je je avi omzetten tot een dvd bestand. En dat brand je met nero. Je 1 van je avi in dat programma en die zet het om in vts- bestand en dan branden met nero.. 5 AVi op 1 dvd gaat dacht ik niet maar weet het even niet zo zeker meer. Ligt er ook aan hoe groot ze zijn. Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Michiel Geplaatst Januari 29, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 29, 2007 idd ligt eraan hoe groot ze zijn (voorop gesteld dat ze bijelkaar horen) wanneer de bestanden niet bijelkaar horen, 1 voor 1 omzetten en branden. je kunt mbv virtualdub ook avi bestanden aan elkaar zetten (open file en append avi) dan maak je i groot avi bestand (als ze bijelkaar passen/ horen) dit bestand omzetten en branden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast nummer1dj Geplaatst Januari 29, 2007 Delen Geplaatst Januari 29, 2007 nee zijn losse films maar evengoed bedankt voor de moeite. ik ga effe kijken en anders vragen voor een link om te downloaden. ik denk dat ik het hier wel mee ga redden. BEDANKT JONGENS O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yvon Geplaatst Januari 30, 2007 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 30, 2007 hoi. Hier de link voor de divxtodvd en gratis is het ook en een toelichting er over, http://zdnet.be/downloads.cfm?id=43987 suc6 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie