volkaninho Geplaatst Januari 29, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 29, 2007 Ik heb dus PES 6 gedownload via Azureus. Er kwamen 2 bestanden: een MDF bestand en een MDS bestand. Ik heb ze allebei gemount. Alleen als ik nu het wil openen komt dit: Als ik op play druk gaat ie weg en gebeurd er niks. Weet iemand wat ik ermee moet doen? (volgens mij moet ik een serial code invullen. Zoja, kan iemand een serial code vinden van PES 6 ik ben er al erg lang opzoek.) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Gast jezus Geplaatst Januari 29, 2007 Delen Geplaatst Januari 29, 2007 serialcode heb je alleen nodig bij het installeren...misgien is je crack niet goed (of heb je die niet geplaatst :-[) of kan je pc dit spel niet aan( check ff www.srtest.com) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
volkaninho Geplaatst Januari 29, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 29, 2007 Volgens mij heb ik geen crack weet je dan waar ik hem kan downloaden? Ik zoek al 2 uur voor een goeie site. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Gast jezus Geplaatst Januari 29, 2007 Delen Geplaatst Januari 29, 2007 http://72.29.82.57/pcgamefixes/PRO.EVOLUTION.SOCCER.6.V1.0.ENG.RELOADED.NOCD.ZIP is een goede crack... voor een handleiding om een crack te plaatsen : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
volkaninho Geplaatst Januari 29, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 29, 2007 Bedant daantjedegekste hij doet het ;D. Alleen het is zo langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
heihei Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 1, 2007 :)Hallo ik heb hetzelfde gedaan. maar met opstarten krijg ik het bericht ¨the game is not properly installed¨ wel heb ik de crack die heet pes6.exe veranderd in de naam autorun6e.exe omdat dit de naam in het spel is. Wie kan mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Erwin. Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 1, 2007 daarom werkt die niet meer denk ik je moet de naam niet vernderen maar gewoon laten zoals hij heet en dan het .exe bestand in de map plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie