Spring naar bijdragen

Hoe verder met bittorent

wat vindt jij het beste download progamma?  

6 stemmen

1. 1. wat vindt jij het beste download progamma?

• Bittorent
      7
    • Limewire
      0
    • Kazaa
      0
    • Emule
      0
    • Bearschare
      0

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo ik ben Clemens en ik heb ook bittorent ik heb het nog maar net wat moet je doen als je iets hebt opgezocht. dan is hij hem aan het downloaden en dan krijg ik zo map maar egt alles wat ik download doet het niet wie kan mij helpen groeten clemens en bedankt. stem ook even als u dat wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hoi clemens,

Ten eerst natuurlijk welcome op Duken! Je kunt hier ongelofelijk veel leren, in korte tijd!

Ten eerste raad ik je geen Bittorrent aan om te downloaden. Programa's als Azureus of Utorrent zijn veel beter, en overzichtelijker!

Deze kan je downloaden op de download pagina.

Daarnaast is 't natuurlijk belangrijk om de tutorials op deze site door te nemen. Klik in 't main menu op leren downloaden, en dan wijs 't zich vanzelf.

Als jedit gedaan hebt, en je hebt nog steeds vragen, stel ze dan in 't forum.. ;)!

Groetjes & Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hoi clemens,

Ten eerst natuurlijk welcome op Duken! Je kunt hier ongelofelijk veel leren, in korte tijd!

Ten eerste raad ik je geen Bittorrent aan om te downloaden. Programa's als Azureus of Utorrent zijn veel beter, en overzichtelijker!

Deze kan je downloaden op de download pagina.

Daarnaast is 't natuurlijk belangrijk om de tutorials op deze site door te nemen. Klik in 't main menu op leren downloaden, en dan wijs 't zich vanzelf.

Als jedit gedaan hebt, en je hebt nog steeds vragen, stel ze dan in 't forum.. ;)!

Groetjes & Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

Hey Robin wat leuk dat je reageerde op mijn forum op duken.nl. ik ga verder met downloaden als ik mijn nieuwe laptop heb (met vista hah) ;) maar dan ga ik pas egt aan de slag met mijn pc'tje ik koop ook nog 400 gb externe schijf erbij leuk he nou misschien kan ik je op msn spreken ik geef je mijn mail nog wel eens groeten clemens. p.s. Nog bedankt voor je tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...