josnixs Geplaatst Januari 29, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 29, 2007 :police:Ik heb hem nog steeds niet de navigati cd 50 APS voor de B klasse mercedes europa Nu heb ik in een eerder tropic een andwoord gehad waar stond zoek onder NavTeq Europe ik had niet de kans wat hij daarmee bedoelde ik vond alleen op pirate een versie van opel Iemand moet hier toch weten waar deze dl staat want hij is er wel maar de engertjes willen niet zeggen waar hij staat. En dan wat moet je in tikken bij Navigati cd 50 APS uitgever Becker,ik weet dat een modje al eerder zei dat dit soort dl moeilijk te vinden zijn ik hoop nu meer geluk te hebben groetjes .....josnixs... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Eagles Geplaatst Januari 31, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 31, 2007 we hebben hier al een link gegeven toch? KLIKKLIK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Erwin. Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 2, 2007 als jen ieuwsgroep heb ik zag op FTD dat hij gepost word momenteel zijn 4 cd's Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
josnixs Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Hoi Impy Dit is de link idd maar ik ben zo newbie dat ik niet weet wat te doen daar moet ik naar btjunkie en wat vul ik daar in of kan ik hem daar dl ik begrijp er niet zoveel van,een klein excuus is dat ik canadees ben en maar 3-4 jaar hier gewoond heb ik snap van sommige dingen dan ook nixs hellaas. Ik kan ook nergens klikken op de link waar jij klik klik neer zet en ga ik naar junkie wat vul ik daar in dan bv dank jullie doen heel erg veel voor newbies dat siert julllie heel erg nou ik ga weer ploeteren ik geef niet snel op dat is wel een voordeel ty Jos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
josnixs Geplaatst Februari 11, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Februari 11, 2007 als jen ieuwsgroep heb ik zag op FTD dat hij gepost word momenteel zijn 4 cd's Ty voor het zoeken het kan makkelijk dat het nu 4 cd`s zijn ik heb weinig tyd om me in allerlei vormen te verdiepen van dl zoals nieuws groepen,eerst dl ik van lime wire waar je gewoon een film dl als avi hier krijg je soms 30 rar bestanden ik laat het je wel weten als het me toch gelukt is,ik kom hier eigenlijk te weinig wat ik zelf ook betreur ik vindt het een top site met andere die ook wat voor een ander over hebben sorry als ik niet direct andwoord greetzz nixs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Wesley Geplaatst Februari 11, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Februari 11, 2007 het is ook niet zo handig om met limewire te downloaden maar als het veel rar bestanden zijn hoef je er maar 1 open te maken en daar zit meestal een image file in die brand je op een cd en voila Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
josnixs Geplaatst Februari 12, 2007 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Auteur Delen Geplaatst Februari 12, 2007 Hoi Waarom dit andwoord op lime wire nu hier staat is mij een groot raadsel,ik da8 toch dat ik het stukje elders heb geschreven maar goed,dl met limewire is juist heel makkelijk alleen klopt er niet zoveel van als je bv een film dl en er staat 2 a8 dan is het meestal de eerste versie over rommel maar niet te spreken. Bedankd voor de tip van de rar bestanden wat doe je met de rest van de rar bestanden?????en waarom staan ze er als je ze toch niet nodig hebt ik neem altyd maar avi maar heb eerder wel gelezen dat mensen niet wisten wat te doen met al die rar`s omdat ik er toen niet mee bezig was weet ik niet meer wat het andwoord was .............nixs............ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Wesley Geplaatst Februari 12, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Februari 12, 2007 Het is eigenlijk heel makkelijk maak 1 rar bestand open en er komt een bestand uit een iso,mdf etc. Die Mount je en het bestand wat er dan in zit moet je op een cd branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie