Spring naar bijdragen

Film downloaden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo Allemaal,

Ik ben vandaag nieuw op dit forum.

Ik zal me even voorstellen ik ben Cor en 68 jaar oud.

Graag wil ik films downloaden ik heb alles uitgeprint hoe ikhet moet doen ook heb ik dat filmpje bekeken maar ik kom er nog niet helemaal uit.

Mijn vraag s nu ik heb bittorrent gedownload en ook bittornado

Iedere keer as ik op bitternado klik gaat hij installeen,hoort dit zo.

Dan ga ik naar the piraten bay en zoek een fim op.

Maar die piraten bay kan die niet op het bureaublad of moet dat iedere keer via bittorrent.

Ik wacht eerst een antwoord af voordaat ik wat verder vraag misschien doe ik wel iets verkeerd.

M.v.g. Cor :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hoi cor

allereerst welkom hier

op je vraag terug te komen

waarschijnlijk klikt u niet op de snelkoppeling van bittornado om het programma te openen maar klikt u elke keer het installatie bestand aan.

dan gaat hij steeds opnieuw installeren

als het goed is staat er op het bureablad een snelkoppeling van bittornado. die moet u aanklikken om van het programma gebruik te maken.

wat u kunt doen om pirate bay snel op te zoeken is aan uw favorite toe te voegen.

dit kan door bovenin de internet pagina op favorite te klikken en vervolgens op toevoegen/add

ook kunt u een snelkoppeling maken en deze plaatsen op uw bureaublad.

u gaat met de muis in de internet adres balk staan voor http://www.

voor dat adres ziet u een teken staan.

als u daar met de muis op gaat staan ziet u dat het een handje word.

als u nu de linkermuis knop in houd en sleept naar uw bureablad maak hij er een snelkoppeling van

als u vervolgens dubbel klik op die snelkoppeling open hij de internet pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

Hallo Impy,

Hartelijk bedankt voor de reactie.

Nu heb ik die bittonado eraf gegooiden opnieuw gedownload maar ik krijg geen snelkoppeling op mijn bureaublad alleen dat grijze met zwarte icoon.

Maar ik heb een paar uur geleden een film aangeklikt en hij is no steeds aan het downloaden.

Dus ik denk dat het wel werkt.

Dus als ik de volgende keereen film wil downloaden moet ik alleen naar piraten bay gaan en dan een film uitzoeken wat ik wil downloaden, is dit dan zo goed.

Nu heb ik nog een vraag als ik nu een film wil downloaden en ik weet wel de naam van de speler maar ik kan niet op de naam van de film komen kan ik da ook gewoon die naam van de speler intikken .

Ja ik weet het allemaal niet maar ik wil het toch nog wel leren op mijn leeftijd.

Ik hoor het wel.

M.v.g. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  1047
  • Leeftijd:  56

Hoi cor68

OOk namens mij hartelijk welkom dus.

EN op je vraag terug te komen over als je de film naam niet meer weet maar wel de naam van de speler.

Raad ik je aan eerst in google ofzo de naam van diegene te tikken meestal staat er informatie van die persoon en waar hij of zij allemaal in heeft gespeeld en dan staat de naam van die film er meestal wel bij.

Of er staat een uitleg over hoe de film gaat en wat voor een rol hij/zij hier in heeft gespeeld.

Zie je de naam van de film die je zoekt ga er met je muis op staan en dan kopieër je de naam in pirate bay.

En dan komen de film eraan die je zoekt en dan download je hem

Groetje's yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

Hallo Yvon,

Hrtelijk bedankt voor de reactie.

Ja dat van google begrijp ik daar kom ik dan wel uit.

Als die andere film klaar is dan ga ik wel weer proberen om een andere te downloaden.

Ik ben benieuwt of me dat allemaal lukt.

Morgen kijken we wel of die ene film gelukt is.Nogmaals mijn dank.Ik ben blij dat ik zo`n forum gevonden heb waar je met de vragen naar toe kan gaan.

Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...