Spring naar bijdragen

kan niet downloaden met torrents, help aub


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

ik download al 1 jaar met uTorrent, maar sinds een week geleden kan ik het niet meer.

De pijltje die altijd blauw wordt als je download is bij  mij nu altijd

rood en downloaden met andere torrentprogrammas werkte ook niet  :(

ik heb al vaste ip en een uitzondering gemaakt bij windows firewall maar hij blijft hetzelfde :(

kan iemand mij helpen aub

alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22
  • Reacties 21
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  788
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/22/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

hey,

het ligt miss. aan de torrent:

-hij is te oud

-hij heeft geen leechers enzo.

kijk even of dat zo is O0

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 788

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

de torrent die ik aan het downloaden ben is Smallville S6E12,

heeft 5121 seeders en 3392 leeches en is 2 dagen oud

ik denk niet dat het daaraan ligt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  788
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/22/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

nee inderdaad, daar kan het niet aan liggen :(

ik zal eens ff nadenken :o

als ik een oorzaak vind dan hoor je het wel van me O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 788

  • Bijdragen:  788
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/22/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

heb je een router zoja heb je de poorten opengezet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 788

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik weet niet of ik een router heb en ik heb dit gevolgd: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14649.0

maar ik kan nog steeds niet downloaden  :( :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/29/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

goed, maar je zegt dat je al een jaar wel heb kunnen downloaden. dus tenzij je vorige week een router oid hebt gekocht of hebt laten aansluiten lijkt me dat daar het probleem niet in te vinden is.

eveneens niet in de torrent.

heb je al geprobeerd om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren?

mss helpt het :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3.5k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb het al 3 keer eraf en weer erop gezet maar hij blijft hetzelfde. Er komt in het midden helemaal onderaan een gele driehoekje met een uitroepteken erin, als ik met mijn muis erop

ga, staat er dit: Geen Inkomende verbinding, tenzij de icoon groen wordt, zou er een probleem met je netwerkconfiguratie kunnen zijn.

en mijn downloads gaan super traag :-\ :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/29/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

en idd geen router gekocht?

en in de firewall van windows staat het wel open om het programma toe te staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3.5k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nee geen router gekocht en bij windows firewall is hij toegestaan. maar ik heb vorige maand Internet+Bellen van KPN genomen en ik heb een KPN ExperiaBox erbij gekregen, kan het daaraan liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  1191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/06/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Het kan zeker aan je experiabox liggen, ook daar zit namelijk een firewall in. In de beschrijving van KPN staat ergens het adres van je router. dat nummer invullen in je browser. Dan kom je bij de instellingen van je experiabox en daar kun je de firewall uitschakelen. Adres van je box is 192.168.2.1

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1.2k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

bij de instellingen van mij experia box staat nergens iets over firewall :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb UPnP Ingeschakeld bij de eexperiabox en nu is die gele driehoek een groene rondje geworden :celb: :dans2:

alleen mijn downloads gaan niet boven de 30 Kb/s  :(

kan ik niet sneller downloaden? :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  08/26/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Heb je al gepoort forward in je router? Dat moetje natuurlijk ook nog ff doen.. ;)!

En voor de rest, soms duurt 't wel 'n half uur voordat je download snelheid hoog gaat. Dus wacht even, of laat 'm een paar uur lopen, en kijk dan weer..  ;)!

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 64
  • 501
  • 3

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik weet niet hoe ik een poort moet forwarde in me router  :-\

Onder mijn KPN Experia Box Staat dit: Thomson SpeedTouch 780 WL

ik weet niet of dat een router is maar op http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm staat hij er niet bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  1191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/06/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Joan,

Voor wat betreft het poort forwarden hier een handleiding http://www.duken.nl/content/view/393/8/ Wel veel informatie maar duidelijk, laat het even tot je door dringen. Kom je er dan nog niet uit dan horen we het wel.

Je experiabox is idd (inderdaad) je router. (een router is een soort modem die contact legt tussen een computer en een adsl netwerk)

Voor wat betreft het uitschakelen van je firewall in je experia box (zie wel dat je een andere hebt als ik, heb zelf de siemens gigaset)

Als je eenmaal in je experiabox hebt ingelogd zou daar "Internet" bij moeten staan in een rijtje. Als je op het woord "internet" klikt komen er als het goed is meerdere opties zichtbaar. Eén van de opties moet dan firewall zijn.

Daar kun je de keuze maken om hem uit te schakelen.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1.2k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

De vorige keer toen ik die handleiding had gevolgd (vaste IP zetten)

kon ik niet meer op internet :-\ moest mijn PC opnieuw installeren  >:(

Als ik inlog op mijn experia box staat er een rijtje. daar staan alleen deze 4 dingen:

1. SpeedTouch

2. Breedbandverbinding

3. Toolbox

4. Thuisnetwerk

onder geen van die namen kom ik Firewall tegen :-\

als ik dan op help druk, komt er een schermpje waar Firewall wel op staat en er staat ook hoe ik de instellingen ervan kan veranderen, maar ik kan die stappen niet volgen want waarop ik het eerst moet druken vind ik nergens :-[. er staat dat ik onder het menu Toolbox op Firewall moet klikken maar onder het menu Toolbox staat geen Firewall :zielig:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/29/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

het klinkt mss simpel, maar wat je natuurlijk ook kunt doen is even bellen met de helpdesk van KPN.

daar je vraag voorleggen en KPN laten helpen.

zij hebben immers de experiabox verstrekt dus hebben ook expertise.

dit voorkomt een hoop werk en problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3.5k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik zal belen naar de helpdesk van KPN en laten weten of het probleem opgelost is  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22
Gast Monatoetje

is er ook niet ergens een optie:

NAT instellingen??

UDP instellinge???

ze kunnen hier namelijkl ook nog wel eens onders taan

Gr monatoetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nee, ik zie nergens iets over NAT  of UDP, alleen over UPnP :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/28/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Helpdesk kan me niet helpen  :zielig: :heelboos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...