Gast nummer1dj Geplaatst Januari 26, 2007 Delen Geplaatst Januari 26, 2007 heeft er iemand ervaring met SABnzb?ik krijg het niet voor elkaar om het normaal te downloaden en te activeren. ik heb het gedownload maar het .exe bestand kan ik niet openen. wie kan mij hier meer over vertellen of helpen. mischien een andere link? : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ma.blok Geplaatst Januari 26, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Januari 26, 2007 Hoi, 1) stel je vraag alsjeblieft de volgende keer in de daarvoor bestemde topic (downloaden met nieuwsgroepen in dit geval) 2) heb je de handleiding gelezen? voor de zekerheid hier nog een keer http://www.duken.nl/content/view/390/2/ waar je wel op moet letten als je de gegevens van je provider wil in geven EERST op ADD drukken dan de gegevens invullen en vervolgens op save Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Januari 26, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 26, 2007 hallo, wanneer je het programma hebt gedownload kun je het vinden daar waar je jhet hebt opgeslagen. open de map sabnzbd en klik op het exe bestand: heel ven zie je een zwart venster (1 sec), dit betekent dat het programma is geopend. dan kun je naar bv:www.binsearch.info/ of volg idd de handleiding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie