speaker Geplaatst Januari 26, 2007 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/01/06 Status: Offline Actief: December 29, 2016 Leeftijd: 75 Delen Geplaatst Januari 26, 2007 :redface: wie o wie kan mij helpen hoe zet ik een avi bestand om zodat ik hem op mijn dvdspelr kan kijken op tv en wat voor prog heb ik daar voor nodig ik heb nero brandprog wel even niet te moelijk ben al wat op leeftijd snap niet alles maar wil het proberen mijn dank hier voor alvast :-[ :-[ O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Gast sebasjuh Geplaatst Januari 26, 2007 Delen Geplaatst Januari 26, 2007 Als je Nero Startsmart opstart kan je kiezen wat voor een project je wilt branden. Kies hier dan voor: Video en daarna kan je kiezen voor de optie Video-cd maken. Dan kan je het avi bestandje toevoegen en branden. Nero zet dan automatisch alles goed zodat jij het avi bestandje op je dvd speler kan bekijken. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Januari 26, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 26, 2007 en anders moet je even via convertX2dvd je avi omzetten en daarna branden met je gewone nero O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie