NaBiLo Geplaatst Januari 24, 2007 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 24, 2007 Dag iedereeen, Ik had vorige week al een topic geopend over het branden van gecodeerde cdroms. Ik heb dit gedaan met Clone CD. Hij doet het gewoon op mijn pc, maar nu is er een fout opgetreden: Hij doet het niet op andere pc's. Dus als ik het op bijvoorbeeld mijn laptop afspeel krijg ik een foutmelding! HOe kan dit?? En hoe kan ik t oplossen!? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
ma.blok Geplaatst Januari 24, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Januari 24, 2007 Hoi, Welke foutmelding krijg je. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
NaBiLo Geplaatst Januari 24, 2007 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 24, 2007 Hoi, Welke foutmelding krijg je. Marcel :cool2: Hij pakt de cd wel en ik krijg ook het logo van de theorie, maar het programma start niet op! En dan krijg ik de melding VEKAROM is afgesloten bla bla bla bla en dat de gegevens opgestuurd kunnen worden. Dan gaan ze onderzoeken waar de fout ligt: zo'n standaard melding die je ook wel eens krijgt als internet of iets dergelijks niet goed werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
ma.blok Geplaatst Januari 25, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Januari 25, 2007 Hoi, Neem aan dat als je deze melding krijgt je de computer een keer opnieuw hebt opgestart en nog een keer het programma hebt gestart? Maakt het programma contact met internet? Heeft clone cd tijdens het kopiëren een melding gegeven? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
NaBiLo Geplaatst Januari 28, 2007 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 28, 2007 Hoi, Neem aan dat als je deze melding krijgt je de computer een keer opnieuw hebt opgestart en nog een keer het programma hebt gestart? Maakt het programma contact met internet? Heeft clone cd tijdens het kopiëren een melding gegeven? Marcel :cool2: Ook zonder opnieuw opstarten geeft hij deze fout op. Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, geen verschil! Het programma maakt geen contact met het internet en ook gaf Clone Cd geen fout op tijdens het kopieren. Kijk ik heb hem op mijn pc gemaakt (Pentium 4 pc) probeer ik deze af te spelen bij mijn ouders (pentium 3) dan doet ie het niet. Overigens doet de originele cd het uiteindelijk wel bij hen (het duurt wel lang, maar uiteindelijk start het prog wel op). Bij mij doet het org. en de kopie het direct. Ook heb ik m op mijn (p3 laptop) geprobeerd, ook dit wil niet. Heeft dit te maken met het feit dat het een P3 pc is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
ma.blok Geplaatst Januari 28, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Januari 28, 2007 Hoi, Kijk eens op de systeemvereisten van het programma dat je hebt gekopieërd. Want dat zou nog wel kunnen ja. Denk dat de foutmelding daar ook wel iets over zegt. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie