Gast sourherring Geplaatst Augustus 18, 2005 Delen Geplaatst Augustus 18, 2005 Ik heb the sims 2 gedownload en geïnstalleerd. Ook heb ik een update voor dit spel van de site gedownlad, maar ik krijg die niet geïnstalleerd.. Ze vragen me cd4 in de cdspeler te stoppen. Dat doe ik, maar er gebeurt helaas niets. Hij herkent de cd niet, terwijl hij hem wel herkende tijdens de installatie. Iemand raad? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hackertje Geplaatst Oktober 16, 2005 Delen Geplaatst Oktober 16, 2005 als je sims met een crack speelt wil het nog wel eens helpen om de orginele sims .exe terug te zetten. en dan de update eroverheen. let wel op meestal moet je dan ook een nieuwe crack eroverheen zetten. greets hackertje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.