Gamla Geplaatst Januari 22, 2007 Bijdragen: 86 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/06 Status: Offline Actief: April 13, 2015 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 22, 2007 Hallo,, ik heb een vraag: Mijn C schijf is de laatste tijd een beetje vol dus ik dacht ga er wat films enzo afgooien maar nu geeft ie heel vaak aan: kan dit bestand niet verwijderen is door een programma in gebruik. Maar naar mijn weten zijn die films helemaal niet in gebruik, weet iemand wat ik moet doen om die films alsnog eraf te gooien? Alvast bedankt gr Gamla Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 86
Gast jezus Geplaatst Januari 22, 2007 Delen Geplaatst Januari 22, 2007 hiermee misgien: http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Unlocker.shtml Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Januari 22, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 22, 2007 ja, goed progje. O0 installeren en vervolgens met je rechter muisknop het bestand dat je wilt verwijderen aanklikken. dan het "toverstafje" van unlocker aanklikken en in het venster wat opkomt de bestanden selecteren. dan op alles vrijgeven klikken en op ok. de bestanden worden nu verwijderd. soms krijg je de melding dat het verwijderen nu niet gelukt is maar pas gebeurd wanneer je de pc opnieuw opstart. geeft niet is goed. noot: pas wel op met wat je verwijderd. films kunnen over het algemeen geen kwaad maar software programma's wel omdat bepaalde bestandejes door meerdere programma's gebruikt worden. even goed kijken dus O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst Januari 22, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 22, 2007 zorg ervoor dat je die films niet in je upload lijst hebt staan als anderen deze zijn aan het uploaden, zijn ze in gebruik :cool2: dus even snel die uploaders kicken en dan snel deleten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gamla Geplaatst Januari 22, 2007 Bijdragen: 86 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/06 Status: Offline Actief: April 13, 2015 Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Januari 22, 2007 bedankt ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 86
Michiel Geplaatst Januari 22, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 22, 2007 is het gelukt en zo ja hoe?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie