Gast milano Geplaatst Augustus 18, 2005 Delen Geplaatst Augustus 18, 2005 heb een vraag heb een film gedownload maar er staan rar bestanden bij ik weet niet hoe ik die moet branden op dvd.de normale vob bestanden geen probleem,maar deze zien eruit als een papiertje met een blokje erop met 2 puntjes erin wie oh wie zou me kunnen helpen zal jullie erg dankbaar zijn grt milano Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
shirls Geplaatst Augustus 18, 2005 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 18, 2005 rar bestanden kun je uitpakken met winrar www.winrar.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast milano Geplaatst Augustus 18, 2005 Delen Geplaatst Augustus 18, 2005 bedankt voor je reactie dat is het hem nu juist het zijn geen boekjes en extract here staat er ook niet bij :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
shirls Geplaatst Augustus 19, 2005 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 19, 2005 En als je die bestanden gewoont opent via winrar, werkt dat niet? Met rechter muisknop op het bestand --> eigenschappen --> in het tabblad algemeen staan dan openen met: ... daarachter staat wijzigen. Hiermee kun je het programma wijzigen waarmee standaard die bestanden worden geopent. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Gast ToMiE Geplaatst Augustus 21, 2005 Delen Geplaatst Augustus 21, 2005 Ook Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.