mrabbing Geplaatst Januari 21, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 21, 2007 hallo . moet nog beetje wennen aan de op zet van dit forum, waar stel ik op welke manier de juiste vraag . Maar goed aldoende leert men. Volgens aanwijzingen heb ik mijn Nora Jones nu op de pc. en kan deze afspelen met win.rar. Maar. kan maar 1 voor 1 de liedjes afspelen. Moet telkens weer een nummer aanklikken dus. :-\. Vraag: Hoe kan ik dit veranderen ? Kan ik de bestandjes ook via Bluetooth verzenden naar gsm met mp3? Heb weinig tot geen ervaring hiermee. Jullie hebben me al eerder geholpen dus ik waag nog maar eens een vraag. Groeten (Leuke muziek hoor Nora Jones) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Martijn Geplaatst Januari 21, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Januari 21, 2007 Voor meerdere liedjes af te spelen kun je winamp gebruiken. Liedjes overzetten met bluetooth is heel gemakkelijk, rechterklik op het bestand en dan verzenden via bluetooth Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Michiel Geplaatst Januari 21, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 21, 2007 hoezo kun je die leidjes afspelen met winrar? winrar is een programma om "ingepakte" bestanden uit te pakken. waarschijnlijk zijn de liedjes van nora jones allemaal ingepakt en moet je ze dus eerst uitpakken. daarna kun je ze non-stop afspelen heb je bericht btw verplaatst naar dit board Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst Januari 21, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 21, 2007 winamp en niet winrar :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
mrabbing Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2007 Eigenlijk een nieuwe vraag, heb hem per ongeluk op een ander forum staan (downloaden met bittorrent) maar denk dat ie hier thuis hoort. Waarom wil mediaplayer mijn liedjes niet meer afspelen? Eerts ginmg het prima. liedjes Nora jones ook prima vevolgens borat fragmenten. Maar daarna waren en problemen. nu wil ik liederen van Schubert afspelen gaat niet. David Sandborn ook niet! Wie helpt mij aub? groet monica Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 1, 2007 Hoi, Krijg je ook een bepaalde melding waarom die liedjes niet worden afgespeeld? Zo ja, wat is die melding? Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
mrabbing Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2007 COOD 1199 Bijvoorbeeld zegt dat ie bestand niet herkend of misschien beschadigd is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
ma.blok Geplaatst Februari 1, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 1, 2007 Hoi, Je mediaplayer "herkent" het liedje niet. Dat heeft te maken met codecs (bestandjes in je player die liedjes dan wel kan herkennen) via deze site http://www.divx.com/divx/windows/download/ download je codecs die in windows media player worden geladen. waardoor je het liedje wel afspeelt. Lukt dit niet dan zijn er meer mogelijkheden maar daar wil ik even mee wachten anders wordt het verwarrend. Succes. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie