miel Geplaatst Januari 21, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 21, 2007 Hallo allemaal, Mijn harde schijf begint nu langzamerhand vol te lopen met films, daarom wil ik films gaan branden op cd's en/of dvd's. Dit geeft echter enorm veel problemen, heel vaak treden er bij het branden op één of andere manier fouten op, computer loopt vast en schijfje is niet meer te gebruiken, zo af en toe lukt het. Waar ligt dit aan, hoe kan ik deze problemen bij het branden voorkomen? Wil graag een archief met films aanleggen op cd en/of dvd voor de druillerige zondagen. Kan iemand mij helpen? Zou namelijk veel ergernis, tijd, schijfjes schelen. Alvast Bedankt! Groetjes Miel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Januari 21, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 21, 2007 met welk programma brand je en wa voor soort bestanden zijn je films (avi/ mpeg)? de grootste problemen onstaan vaak door het niet converteren van de avi bestanden naar vts bestanden of door een onjuiste versie van het brandprogramma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
miel Geplaatst Januari 21, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 21, 2007 Ik brand met Nero (twee versies geprobeerd) maar het lukt telkens niet. Wat kan ik hier aan doen? Zelf ben ik niet echt een wizzard op computer gebied. Welk programma zorgt wel dat ik bij het branden van de films niet telkens een foutmelding krijg? Dat ik niet telkens ingewikkelde dingen moet uithalen om het in orde te krijgen enz? Alvast bedankt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Januari 21, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 21, 2007 er kunnen mbt nero een aantal oorzaken zijn: 1) er is een ander brandprogramma aanwezig op de pc (conflict) 2) onjuiste installatie 3) last but not least: wanneer je een versie van nero unisnstalled (dus verwijderd) moet je cleaning tool van nero gebruiken om achtergebleven bestandjes te verwijderen link: http://www.nero.com/nero7/deu/Clean_Tools.html voor meer duidelijkheid mbt hoe te branden: http://www.duken.nl/content/view/405/5/ wel even naar beneden scrollen tot nero O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie