Spring naar bijdragen

autocad 2007

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

ik heb autocad 2007 gedownload met bitlord,

dan heb ik 3 mappen:

AutoCAD 2007-CD1

AutoCAD 2007-CD1

Crack

Hoe installeer ik dit? moet ik eerst de cd's branden op een schijfje of kan ik het ook zo installeren? als ik cd 1 open met PowerISO krijg ik allemaal losse bestandjes, daarin kan ik wel de hele cd pakken en op extract klikken, dan gaat hij het nog eens ergens in mijn bestanden zetten?

wat houd dit in?

kan ik het zo installeren zonder te branden?

ik kan wel ergens in de mappen iets vinden om het te installeren, dan moet ik een serial nummer in vullen: ik heb ergens gelezen: 111 20111111

hiermee gaat hij wel verder met installeren maar halverwege met cd1 geeft hij foutmeldingen dat hij dingen niet kan vinden?

kan iemand me uitleggen hoe ik het kan installeren?

mvg. Lorenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 501
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Wat eventueel nog kunt proberen en dan hoef je de RAR bestandjes niet uit te pakken ia het volgende;

http://www.duken.nl/content/view/27/24/ wel eerst even goed de handleiding lezen.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  501
  • Actief:  

ik ben autocad gaan installeren met cd 1 begonnen natuurlijk, setup, en begonnen met installatie, naar een tijdje tijdens het installeren geeft ie een melding dat hij iets niet kan vinden, je kan opnieuw doen, vervolgens komt de melding gelijk weer, daarna had ik negeren gedaan, dan komt gelijk het volgende wat hij niet kan vinden, en zo door,

wat moet ik hier mee aanvangen :-[?

bedankt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 501

• Bijdragen:  1191
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Krijg de indruk dat je met het downloaden niet alle bestanden hebt gekregen en dat dus het installeren stopt.

Probeer het eens opnieuw te downloaden.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...