roel35 Geplaatst Januari 18, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 18, 2007 Hallo, ik ben hier nieuw en heb via deze site geleerd hoe ik avi-bestanden naar dvd's kan branden, mijn dank alvast hiervoor. Het probleem is als volgt; na een tijd is het natuurlijk gedaan met de pret...de trial periodes van een maand zijn over. En mijn vraag aan de experts op dit gebied, welk softwareprogramma kan ik het beste kopen? Ik zoek software wat alle soorten bestanden (avi,mpg enz enz) kan omzetten en branden op dvd...dus niet alleen een avi2dvd programma, maar alle soorten bestanden 2dvd. Moet ik hier de nieuwste versie van Nero voor aanschaffen of is er iets anders? Mijn hartelijke dank alvast voor jullie hulp. groet roel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Michiel Geplaatst Januari 19, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 19, 2007 1) graag gedaan 2)ipv avi2dvd kun je beter divx2dvd downloaden (freeware, dus geen trial) dit progje zet meerder bronbestanden om naar dvd link:http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,22/Itemid,69/ persoonlijk vind ik dat als je toch iets wilt kopen, nero een prima optie is. ga eens na wat je zoal niet brand. natuurlijk kun je nero downloaden zonder licentie, alleen die moet je dan weer opzoeken en dan is het nog afwachten of het allemaal werkt (en blijft werken) mijn persoonlijke advies: ga naar www.ner.com en neem de laatste nero. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
roel35 Geplaatst Januari 19, 2007 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2007 THANKS :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Michiel Geplaatst Januari 19, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 19, 2007 graag gedaan, succes. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie