bart Geplaatst Januari 17, 2007 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Januari 17, 2007 Hi Ik vraag me af hoe torrentsite's kunnen overleven financieel. Maken zij misschien winst op de up of downloads? Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Eagles Geplaatst Januari 18, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 18, 2007 bijna alles is reclame en sponsor geld legaal dan wel illegaal en het opzetten van zo'n site kan bijna iedereen zelfs duken met 200.000 bezoekers per maand verdient er (volgens mij) nix aan althans ik zie er niks van haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 18, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 18, 2007 hahah, Nou ik werk anders nog steeds. Je moet het zien als een hobby. Ennu ik wacht nog steeds elke maand op mijn salaris :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Monatoetje Geplaatst Januari 18, 2007 Delen Geplaatst Januari 18, 2007 De torrent site waar ik moderator van ben. heeft zeker geen winst. ze draaien elke maand kiet. Als er geld over is dan stoppen we deze in de site zelf door middel van een upgrate van de server. we hadden aan het eind van het jaar 2006 een grote actie waar je veel prijsen kon winnen en daar hebben we ook geen geld aan overgehouden. de meeste torrent site waar il lid van ben moeten veel moeite doen om het geld elke maand bij elkaar te krijgen via donaties Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
bart Geplaatst Januari 18, 2007 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Auteur Delen Geplaatst Januari 18, 2007 Misschien kleine publiciteitsbannertjes plaatsen. Van gerelateerde onderwerpen Bv torrentsitess = reclame dvd brandprogrammas.. of lege dvds of .... Maar ik heb geen idee hoeveel een sponsor dan wel geeft. Volgens mij moet je er toch op een aof andere manier de kosten kunnen uithalen denkk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Razor Geplaatst Januari 18, 2007 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 18, 2007 Volgens mij verdienen ze geld door banners enzo O0 je moet is zien hoeveel reclame er op torrentspy staat :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Gast Monatoetje Geplaatst Januari 18, 2007 Delen Geplaatst Januari 18, 2007 Op de site's waar ik lid van ben zijn, alles echt alleen maar door Donaties. deze door de leden zelf worden gedoneer. geen links naar reclamesite of iets dergelijks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie