achgoku Geplaatst Januari 17, 2007 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2007 Ik heb een vraagje Ik heb dus PES 6 gedownload en nu wil ik graag online ermee kunnen spelen. Maar het probleem is als ik online wil spelen vragen ze om een password die password kan je krijgen bij een site van pes 6 door middel van je serial number in te voeren. maarja.. ik heb geen orginele serial number weet iemand of er een crack ofso bestaat?? in ieder geval bedankt Achgoku Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Wesley Geplaatst Januari 17, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 17, 2007 Als je hem heb gedownload kan je gewoon niet online alleen op een hamachi server ff zoeken hier op het forum en dan vind je het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
achgoku Geplaatst Januari 17, 2007 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 17, 2007 Volgens mij kan dat niet via hamachi hoor of wel? kan je dan beetje uitlegge hoe dat moet kheb hamachi wel gebruikt voor andere spellen maar niet voor pes 6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Wesley Geplaatst Januari 17, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 17, 2007 Misschien is er nog niet voor hamachi ik zelf koop altijd spellen die je online moet spelen heb nog nooit een hamachi server gebruikt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie