TamSz Geplaatst Januari 16, 2007 Bijdragen: 263 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/07 Status: Offline Actief: April 29, 2017 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 16, 2007 weet iemand een site waar je nederlandse films kan downloaden zoals bijvoorbeeld de film Afblijven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 263
Gast jezus Geplaatst Januari 16, 2007 Delen Geplaatst Januari 16, 2007 als je met torrent download: www.piratebay.org www.digi-tor.org www.dutchrevenge.org bij de laatste 3 moet je je wel registreren : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Januari 16, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 16, 2007 Citaat van tamara ik vroeg of iemand een site wist waarje nederlandse films kan downloaden maar die konden deze film niet vinden dus heeft iemand misschien een site waar je de film afblijven kan downloaden als je torrebt hebt? weet je nog een goede ned torrentsite meld het hier dan even. het andere topic over deze film heb ik op slot gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
renaldo11 Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 2, 2007 Citaat van tamara ik vroeg of iemand een site wist waarje nederlandse films kan downloaden maar die konden deze film niet vinden dus heeft iemand misschien een site waar je de film afblijven kan downloaden als je torrebt hebt? weet je nog een goede ned torrentsite meld het hier dan even. het andere topic over deze film heb ik op slot gedaan http://btjunkie.org/ is ook een goeie zoekmachine voor torrents en hij werkt goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
renaldo11 Geplaatst Februari 2, 2007 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 2, 2007 http://btjunkie.org/ is goeie zoekmachine alleen moet je zoeken in open torrentsite's, anders moet je je registreren. Ook geen probleem maar, ik wacht bij sommige nog steeds op mijn mail bevestiging beetje jammer > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Erwin. Geplaatst Februari 4, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 4, 2007 www.stealthtorrents.com dat is een goede nederlandse tracker ben daar zelf uploader/moderator en ik zit zelf ook nog bij vele andere grotere trackers en ik merk dat wij meestal de 1e zijn met veel films ook afblijven staat er bij ons al 2 dagen op bij alle andere pas 1 dag of nog niet eens. wel even regristreren maar het is de mmoeite waard ook seeden wij alle bekende films met minimaal 3 mensen waardoor je de film zeer snel binnen heb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie