NaBiLo Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 15, 2007 Hallo iedereen, Ik hoopte dat iemand me kon helpen met het volgende probleem: Ik heb verschillende programma's gedownload met een crack. Je krijgt dan de "full version" als je het ene .exe door het gecrackte .exe bestand vervangen. Ik krijg dan zo'n read me text waarin wordt uitgelegd hoe ik het moet doen, maar ik snap er helemaal niets van. Kan iemand mij helpen?? Ik zal de readme tekst even toevoegen, want ik begrijp dat iemand mijn uitleg niet snapt! >>>>the crack that comes with this movies converter, u will need to rename the file then add it to the programm file. once this is done, all u need to do is run the renamed crack exe and not the original exe file. i have tryed and tested this movie converte this then makae the programm to run with out having to bye the serial key. i hope this is helpfull HELP HELP HELP!!! Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie