Spring naar bijdragen

DVD Branden

ullie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  178
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

ik ben nieuw op het forum en probeer voor de eerste keer een dvd te copieren.

Het is me gelukt om met Shrink (via de duidelijke handleiding op deze site!) de dvd die ik heb op mijn harde schijf te zetten.

Nu zou ik de film graag op een leeg dvd schijfje branden.

Ik denk dat ik hiervoor een programma moet downloaden eerst, maar ik weet niet goed welk.

Ik lees veel over Nero Burning, maar vind hiervan geen versie die gratis is.

Is er een programma dat ik gratis kan downloaden om die dvd te branden?

op deze site:

http://www.downloadvergelijker.nl/CD-DVD-branden.htm

schrifft men Zilla of CDBurnerXP Pro voor, maar vind hierover weinig informatie?

Kben wel al content dat het gelukt is om die dvd op mijn pc te zetten en het lukt zelfs om hem af te spelen.

Ik ben, als leek, eens benieuwd hoe het verder zal moeten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

gewoon de trial (30 dgn) downloaden van www.nero.com

neem wel nero7

je moet nero hebben, omdat dvdshrink gekoppeld is aan nero

om de dvd te branden:

open shrink

open files

selcteer je film op de C schijf (mapje met de naam van je film)

stappen volgen van de handleiding

www.duken.nl/content/view/57/24/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

ik heb ondertussen CD Burner XP Pro gedownload om de dvd te branden.

Ik heb de dvd gebrand op een dvd schijfje,

1) maar als ik de film wil afspelen vanop dit schijfje in mijn laptop, dan kan ik de Subtitels niet aanklikken (het verschijnt wel op het scherm, maar ik kan met mijn muis niets doen).

Als ik de dvd afspeel vanop mijn harde schijf lukt dit wel.

2) maar wanneer ik de dvd probeer af te spelen in mijn dvd speler krijg ik de melding dat hij de dvd niet kan lezen.

Amai het is precies allemaal niet zo simpel.

Wat kan er misgelopen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

wel regiovrij in dvdshrink aangevinkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

ik ben net eens gaan kijken en regiovrij staat zowieso aangevinkt in Shrink.

Ik heb wel ontdekt dat ik bij Select Backup Target Hard Disk Folder had gekozen en niet Iso Image File, waardoor er achter de naam van de File niet Iso stond.

Ik ga het helemaal opnieuw proberen met de keuze Iso Image file, misschien lukt het zo wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

ok, hoor het wel.

het makkelijkste is om toch nero te pakken omdat dvdshrink gelinkd is aan het brandprogramma van nero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

Bedankt al voor de informatie he!

Het zal misschien wel gemakkelijker gaan met Nero, maar vind het vervelend dat dit maar een trial versie is van 30 dagen en dan moet je binnen een maand al iets nieuws zoeken.

Ik heb het dus helemaal opnieuw gedaan en nu kan ik wel met het dvd-schijfje de ondertiteling aanduiden en het werkt allemaal.

Als ik de dvd in mijn dvd-recorder stop geeft hij nog steeds de volgende melding:

"Can not play this disk"

Wat moet ik hiervoor aanpassen, omdat mijn dvd-speler de dvd zou kunnen lezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

op je laptop en je pc werkt het dus allemaal? ok dan O0

alleen je dvd speler geeft de melding dat de dvd niet afgespeeld kan worden, toch?

welk mer dvd speler heb je (phillips of sony)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  55

Hoi ullie,

Heb je de film gebrand op een DVD-R of een DVD+R? Dit kan namelijk van belang zijn omdat heel veel dvdspelers DVD-R niet kunnen afspelen en computers wel.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

dvd-recorder is inderdaad van Sony? het type RDRGX-210

Maar hij leest zowel DVD-RW als DVD+RW af, dus dit kan geen probleem zijn.

Waaraan zou het nog kunnen liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

Hoi ullie,

Het kan in dit geval nog aan je sony dvd-recorder liggen! Niet dat die slecht is of zo, maar sony doet veel aan beveiligen van zijn apparaten, cd's en dvd's. Dat kan betekenen dat de recorder wel een bepaalde regiocode op de dvd moet lezen om hem af te kunnen spelen.

Kun je eens proberen om de gemaakte dvd op een andere dvd speler af te spelen? liefst een dvd speler die niet van sony of philips is. (beetje raar verzoek misschien maar beide merken doen aan beveiligen van hun apparaten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

zeg dat is jammer. Ik heb een dvd-speler van Philips en een dvd-recorder van Sony.

Kan je die regio-code dan niet opsporen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

Hoi,

Je kunt het proberen in de philips speler.

Anders zul je met het branden (via DVDshrink) regiocode 1 moeten selecteren (regiocode 1 = europa)

Hoor het zo wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

Ik heb nog een andere oplossing:

Ik heb nl. ook wel een Multimedia Dvd Kit om de pc te verbinden met de tv, zodat je je dvd kan afspelen vanop je laptop of vanop je harde schijf, maar je beeld krijgt via je tv.

Kheb dit een paar weken geleden gekocht, maar ik krijg het niet te goei aangesloten. Krijg geen beeld op mijn tv-scherm, wel slecht geluid van windows dat er doorkomt via mijn tv, waneer de pc opstart.

In het pakket zit het volgende (is niet zo duidelijk op de verpakking):

- Kabel S-video

- Video kabel

- Audio kabel 3,5mm plug

- 2x RCA Sockets + Adapt

- 3x RCA Sockets - S-VHS/scart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

• Actief:  

Nu wou ik net even die dvd-film via Shrink opnieuw gaan branden, zoals hierboven werd gezegd, en dan bij regio-code 1 aanduiden, maar nu heb ik al een volgend probleem:

Als ik open disk neem bij Shrink krijg ik de melding "D:\no disk". Terwijl dit gisteren wel lukte???

Ook als ik ga kijken bij Deze Computer en dan de DVD-RW Station kan ik niets openen.

Is er nu iets mis met mijn dvd-lezer (DVD-Dual) van mijn Laptop (Acer Aspire 1510)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

Hoi ullie,

De multimedia-kit die je omschrijft ken ik niet (maar als daar met scartaansluitingen wordt gewerkt zou die het moeten doen) maar wellicht moet je met de afstandbediening van je tv aangeven waar vandaan het audio en video moet komen. videoaansluiting 1 of 2 en mischien front (ligt aan waar je stekker van de mediakit in hebt gestoken.

vwb het branden;

Als die videofilm op je harde schijf van de computer staat moet je "open file" selecteren in DVDshrink.

Als de film al op dvd is gebrand maar je hebt geen DVD afspeelprogramma op je PC doet hij ook niets omdat de bestanden (VOB) niet herkent worden door bijvoorbeeld windows media player

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

Met die multimedia-kit zal ik het nog eens opnieuw proberen zoals je geschreven hebt (Ma.Blok)

Wb het branden:

Ik kon gisteren de dvd afspelen met mijn VLC Media Player en dit lukt vandaag niet meer? Ik deed gewoon Open Disk bij VLC en nu gebeurt er niets meer.

Ook de laptop leest de dvd niet. Als ik bij Deze Computer ga kijken en de map Dvd-Rw station open staat er niets in en gisteren was dit wel.

Het gaat over hetzelfde dvdschijfje dat ik nu geprobeerd heb, dus ik denk dat er iets mis iets met de dvd-lezer van mijn laptop?

Bedankt al voor de hulp, want ik begin hier al wat moedeloos te worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

ITV heeft officieel bevestigd dat Brenda Blethyn's Vera deel uitmaakt van het kerstprogramma, wat betekent dat het laatste seizoen van deze geliefde drama voor het einde van het jaar op televisie te zien zal zijn. Dit slotseizoen bestaat uit twee speelfilmachtige afleveringen, getiteld "Inside" en "The Dark Wives". In deze afleveringen worden Vera's persoonlijke reis en de ontrafeling van moordmysteries op meesterlijke wijze met elkaar verweven. De opnames vonden plaats in en rondom het Noordoosten van Engeland, en in dit laatste seizoen maken we kennis met vertrouwde gezichten: David Leon als DI Joe Ashworth, Jon Morrison als DC Kenny Lockhart, Riley Jones als DC Mark Edwards, Sarah Kameela Impey als patholoog Dr. Paula Bennett en Rhiannon Clements als DC Steph Duncan. Deze afleveringen zijn opgenomen in de kersthoogtepuntenbrochure van het kanaal, wat betekent dat het niet lang meer zal duren voordat Vera weer op onze schermen verschijnt. Brenda Blethyn, de ster van Vera, kondigde in april aan dat ze haar vertrek zou aankondigen. Hier is alles wat we tot nu toe weten over de twee afleveringen, terwijl Brenda haar laatste optreden als de onvergetelijke detective voorbereidt, aldus Chronicle Live. In de eerste aflevering, "Inside", wordt Vera Stanhope opgeroepen naar de oevers van de Tyne, waar vissers het lichaam van een jonge man hebben gevonden. Een gebroken relatie, geheime liefde, wrok, spijt en fraude staan allemaal in de weg van de waarheid over wat er is gebeurd. De synopsis onthult verder: "Is onze voormalige gedetineerde het slachtoffer geworden van koude gerechtigheid, of ligt er meer achter zijn dood?" De laatste aflevering, "The Dark Wives", hint naar Vera's terugkeer naar een "bekende plek" waar een lichaam wordt ontdekt aan de voet van enkele legendarische lokale stenen. De synopsis prikkelt de nieuwsgierigheid: "Met herinneringen aan haar kindertijd op de achtergrond, moet Vera hard werken om het mysterie te ontrafelen waarom een slimme jonge student zo gewelddadig is aangevallen en zo ver van huis is achtergelaten." "Deze aangrijpende aflevering weeft verleden en heden samen en biedt een meeslepende en emotionele afscheid." Brenda Blethyn, die terugkeert als de onorthodoxe en geestige DCI Vera Stanhope, heeft in april van dit jaar onthuld dat ze na 14 seizoenen haar hoed aan de wilgen hangt. Ze verklaarde dat het tijd was om Vera's iconische hoed op te bergen. Over haar vertrek vertelde ze: "Werken aan Vera is van begin tot eind een genot geweest." "Ik ben verdrietig om vaarwel te zeggen. Maar ik ben zo trots op wat we de afgelopen 14 jaar hebben bereikt." "Ik zal [de cast en crew] missen, maar ik zal hun enorme talent, de kameraadschap, het lachen en de vriendelijkheid die we deelden, en de vriendschap van de mensen in het Noordoosten en onze fans wereldwijd nooit vergeten." "Dank jullie wel vanuit de grond van mijn hart." Met deze laatste afleveringen van Vera komt een einde aan een tijdperk vol spanning, emotie en onvergetelijke momenten. De fans kunnen niet wachten om te zien hoe dit verhaal zich ontvouwt en hoe Vera haar laatste zaken zal oplossen. De combinatie van mysterie en persoonlijke ontwikkeling maakt deze afleveringen tot een must-see voor iedereen die de serie heeft gevolgd. Het is een inspirerend afscheid van een iconisch personage dat ons jarenlang heeft geboeid en vermaakt
  • Recente prestatie

• Mafketel heeft zojuist een badge verdient
      Erg populair
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...