Doblo111 Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 15, 2007 Goedemorgen allemaal, Ik heb een probleempje met het branden van DVD's. 50% lukt slechts. Ik probeer video files te branden op dvd en krijg de volgende foutmelding: "opnieuw toewijzen DVD-videobestanden mislukt. De resulterende DVD-video is wellicht niet afspeelbaar. Wilt u doorgaan?" Ik ben al eens doorgegaan, maar de dvd is inderdaad niet afspeelbaar op een dvd speler! Wat doe ik fout? Wie heeft de oplossing? Bedankt! :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 15, 2007 hoe groot is het ebstand dat je wilt branden? en welke versie van nero gebruik je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Doblo111 Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2007 Het zijn losse video bestanden die samen (gewoon) niet groter zijn dan 4.7GB. Ik gebruik nero express 6... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 15, 2007 het is mss een dooddoener, maar kijk eens op de volgende link bij error rapports: www.nero.com het ligt waarschijnlijk aan de versie nero6. beter kunt u de versie nero7 downloaden (trial versie op dezelfde site. deze versie is nl geschikt om dvd bestanden te branden (plugin) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast jezus Geplaatst Januari 15, 2007 Delen Geplaatst Januari 15, 2007 I Heb nero7 en ik heb bij sommige films precies dezelfde melding :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Michiel Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 15, 2007 mogelijk een installatiefoutje? zeker als het een versie "zonder licentie" betreft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Doblo111 Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2007 Legale/volledige versie van nero. Wat opvalt is dat wanneer ik de melding krijg, het enkelt video_ts bestanden zijn die ik toevoeg en geen audio_ts bestanden. Afspelen op de computer geeft gewoon geluid... :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 15, 2007 kun je geen update doen op www.nero.com naar versie 7? ik weet dat nero 6 moeite heeft met VTS bestanden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ma.blok Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Januari 15, 2007 Legale/volledige versie van nero. Wat opvalt is dat wanneer ik de melding krijg, het enkelt video_ts bestanden zijn die ik toevoeg en geen audio_ts bestanden. Afspelen op de computer geeft gewoon geluid... :-[ Hoi, Daar hoef je je geen zorgen om te maken dat hoort zo, geluid zit in de videobestanden mee "gebakken" Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Januari 15, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 15, 2007 ik weet dat er in nero6 een aantal dagen de zgn dvd plugin zit, maar die vervalt dus. in nero7 zit deze permanent en brand dus ook goed: zie het laatste gedeelte van deze handleiding: http://www.duken.nl/content/view/405/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Robin Geplaatst Januari 19, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 19, 2007 Sorry dat ik me er mee bemoei, Maar met welk onderdeel van nero brand je? Als je via start smart naar "Dvd maken" gaat, dan kan je de Video_TS en de Audio_TS map gebruiken, (Ik zag in je vorige post dat het een _TS bestand was) Als je dat nou is probeert? (Met oude of nieuwe nero, maakt nie gek veel uit) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Michiel Geplaatst Januari 19, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 19, 2007 Hahaha, zover waren we al ;D ;D alleen het branden gaat maar tot 50% vervolgens een foutmelding ne de keuze doorgaan/ niet doorgaan..... het maakt btw wel degelijk uit welke versie: de verouderde versie heeft bij aanschaf de dvd plugin maar die vervalt na verloop van tijd. de nieuwe nero heeft deze standaard. niet dat dit het probleem is, hij brand immers (alleen maar voor de helft). waarschijnlijk even opnieuw proberen en bij stap 1 beginnen. Maar Robin bedankt voor het meedenken O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie