henry1970 Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Goede dag Allemaal Ik heb even een vraagje over newsbin pro.Hij heeft het altijd goed gedaan dat downloaden en geeft sinds vandaag een volgende melding your 10 days trail has expired.newsbin will still download files but,evry two minutes it,ll pop this box up and pause the download. Maar ik had dus een trailversie en heb daar dus een crack erover gezet dus naar mijn idee mag hij deze melding niet geven toch?Ik hoop dat iemand mij kan helpen. thnx henry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Wesley Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 lees je mailtje eerst ff Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
henry1970 Geplaatst Januari 14, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 14, 2007 Hallo allemaal Deze topic mag gesloten worden is opgelost O0 henry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie