Gast jezus Geplaatst Januari 13, 2007 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Ik wil even iets kwijt over Bittyrant, die nieuwe bittorrent client. Ik ben er super tevreden over want mijn dwnlds gaan nu 30% sneller. Dus voor iedereen die het nog niet geprobeerd heeft..probeer Bittyrant. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Razor Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Ik ga hem mss is proberen, maar ik blijf denk toch bij Azureus O0 Daar download ik ook 300kb/s mee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Martijn Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 37 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Ik zit al tegen m'n maximum download snelheid met uTorrent, dus ik zie geen reden voor overstappen, ga hem mss wel een keer uitproberen tho Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
kaasbroodje Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Iedereen die BitTorrent gebruikt weet dat je niet kunt downloaden zonder te uploaden. Dit zorgt er voor dat torrents gezond blijven en iedereen de kans krijgt ze binnen te halen. Een nieuwe client met de naam BitTyrant dreigt nu roet in het eten te gooien. Volgens de makers van BitTyrant is het downloaden met hun client zo'n 70% sneller in vergelijking met andere bittorrent-clients. BitTyrant krijgt dit voor elkaar door te kijken naar de uploadsnelheden van andere gebruikers die dezelfde torrent delen en de prioriteit hierop aan te passen. Op deze manier zijn mensen die een snellere internetverbinding hebben in het voordeel; de techniek benadeelt de gehele groep downloaders in het algemeen. Veel bittorrentgebruikers zijn bang dat grote groepen gebruikers met een lage uploadsnelheid de dupe zullen worden van het nieuwe programma. Om deze reden geven ze aan na te denken over een mogelijke 'ban' van BitTyrant-users op hun servers. bron: http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=1817988&WT.mc_id=rss Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Martijn Geplaatst Januari 13, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 37 Delen Geplaatst Januari 13, 2007 Oh ok, dus over een paar weken is deze client van elke tracker gebanned, overigens wel terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Gast Monatoetje Geplaatst Januari 25, 2007 Delen Geplaatst Januari 25, 2007 als dat zo is dan zullen de meeste site ze dus in de ban lijst zetten en zeker de site waar je lid van moet worden. daar is het namelijk zo hoe sneller hoe beter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Januari 25, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 42 Delen Geplaatst Januari 25, 2007 net zoals dat is gebeurt met het DHT netwerk! die komen ook niet meer overal binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie