m_lou Geplaatst Januari 10, 2007 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 10, 2007 ;Dh0oi, Ik ben pas nieuw en ik heb mijn eerste film gedownload. Het is the Davinci code alleen nu is er een probleem. De map waar het instaat heet: The.Da.Vinci.Code.iNTERNAL.DVDRip.XviD-DoNE als ik die open staan er mappen in zoals cd 1, cd 2, sample, subs en een MSI-info document. Als je dan die map van cd 1 opend dan staan er allemaal losse documenten van R00, R01, R02 enz. bestanden. Ik snap niet hoe ik het moet afspelen op de computer want met VLC media player lukt het niet. alsjeblieft i need help!! :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie