Razor Geplaatst Januari 9, 2007 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 9, 2007 Zou ik dit downloaden ? http://www.mininova.org/tor/431551 ik vraag dit omdat er alleen maar een img bestand bij zit. Of kan ik beter iets anders downen ? Alvast Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Gast Dusszz Geplaatst Januari 9, 2007 Delen Geplaatst Januari 9, 2007 deze ziet er wel redelijk uit, meer dan 4000x gedownload en nog geen 1 comment dat er een bug of virus in zit, wel zal ik altijd nog even voor de zekerheid er een virusscan over heen laten gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Razor Geplaatst Januari 9, 2007 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 9, 2007 Okay bedankt ! Maar nog 1 vraagje, wat moet ik dan doen met die img file ? kan ik daarmee age of empires 2 dan installeren en mounten met daemon tools etc. ? Alvast Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Gast Dusszz Geplaatst Januari 9, 2007 Delen Geplaatst Januari 9, 2007 jup gewoon mounten of branden en dan installen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Razor Geplaatst Januari 9, 2007 Bijdragen: 186 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 9, 2007 Bedankt dan ga ik het nu downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 186
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie