Gast simon65 Geplaatst Augustus 17, 2005 Delen Geplaatst Augustus 17, 2005 hoi, Ik hoop dat iemand mijn uit kan leggen in jip en janneke taal hoe ik de volgende film kan omzetten zodat hij af te spelen is op dvd. Ik heb al wat pogingen bij nero 6 gedaan maar de dvd speler zegt steeds unknown disc. Ik heb al films gedownload waarbij het wel lukt. Ik heb de volgende files na het downloaden staan. Het lukt me wel om ze via nero recode om te zetten in mpeg4 (nero digital) Windows film CD1 Windows film CD2 cd1 idx cd2 idx cd1 sub cd2 sub groetjes van simon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast simon65 Geplaatst Augustus 19, 2005 Delen Geplaatst Augustus 19, 2005 dit is de exacte bestandsnaam The Interpreter (2005)[Drama].cd2 als ik onder eigenschappen kijk zie ik niets herkenbaar van avi of mpeg hier geeft hij onder bestandstype aan windows-film. het is wel gelukt om ze met nero recode om te zetten in nero digital (mpeg 4) maar kan deze helaas niet afspelen in mijn dvd speler. Ik heb de film gedownload op ppnow.com groeten van simon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Mr Mexx Geplaatst Oktober 10, 2005 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 Hoi allemaal, wie kan mij helpen.... Ik heb voor het eerst een film gedownload en gebrand. Poehs lollifanten en hij is van superkwaliteit en hij speelt goed af via mijn dvdspeler in de pc maar niet op andere dvdspelers (zoals mijn portable en de gewone dvdspeler) hoe kan ik dit het beste oplossen wat heb ik fout gedaan. Help me, is cadeautje voor mijn dochtertje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 11, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 Wat voor type bestand had je gedownload en op wat voor dvd heb je hem gebrand? + / - brander? Wat voor melding op je dvd speler en welke bestanden staan er op de dvd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Mr Mexx Geplaatst Oktober 11, 2005 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 Ik heb m met een dvd+rw brander op een +r gebrand. avi&xs xvid In mijn brander speelt ie m helemaal netjes af met geluid en superscherp beeld. in mijn gewone dvdspeler kan ie m niet vinden en mijn portable geeft helemaal geen reactie. Heb ik nog een crack nodig ofzo?? Ik vind het vreemd. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 11, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 Mmm het klinkt alsof je gewoon de videobestanden op de DVD hebt gezet. Helaas gaat dit niet zo makkelijk. Je kan het beste met nero een video DVD aanmaken. Dan zorgt nero dat ze ook afspeel baar zijn op je DVD speler Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 Bij nero re-encode is de kwaliteit niet altijd optimaal, probeer dan deze tutorial: http://www.duken.nl/content/view/145/50/ Succes! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 Simon, als het goed is heb je deze bestanden gedownload: The Interpreter (2005)[Drama].cd1.avi The Interpreter (2005)[Drama].cd1.idx The Interpreter (2005)[Drama].cd1.sub The Interpreter (2005)[Drama].cd2.avi The Interpreter (2005)[Drama].cd2.idx The Interpreter (2005)[Drama].cd2.sub De idx bestanden weet ik niks van maar de avi en sub wel. de avi is de film zelf en de sub de subtitle nu moet je alleen de avi nog omzetten naar een dvd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nomads164 Geplaatst November 25, 2005 Delen Geplaatst November 25, 2005 Beste Simon, Ik heb hetzelfde probleem Simon. Heb je intussen al de oplossing van iemand ontvangen. Ik zou namelijk ook graag het betsandstype windows film omzetten in een voor de DVD leesbaar bestandstype. Hopelijk ben je zo sportief de oplossing te delen. Groetjes, Rob Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.