thijssy Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2007 heee, Ik heb even een vraagje, loop namelijk een beetje vast. Wil graag een filmpje rippen met het programma dvd shrink. alleen kan ik bij select backup target alleen iso image file en hard disk folder kiezen, en dus niet mn lege dvd'tje. Hoop dat iemand me kan helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Michiel Geplaatst Januari 8, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 8, 2007 stop de te rippen dvd in je pc open dvdshrink selecteer open disc programma zoekt automatisch de te rippen dvd programma gaat analysren en vervolgens encoden daarna kiezen hoe te branden (selecteer main movie) in het linkerscherm taal/ ondertiteling selecteren (altijd basis english ac3 laten staan mbt geluid) klik op "backup" selecteer regiovrij zorg ervoor dat de video uitgebreid "bekeken wordt" klik op OK DVD shrink gaat encoden (duurt even) als dat is gebeurt gooit het programma de te rippen dvd uit het programma vraagt nu om media (je lege dvd dus) klik op branden (nero vereist) O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
thijssy Geplaatst Januari 10, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 10, 2007 okee bedankt, dan ga ik nero maar installeren, ik ben nog onbekend op dit terein dus had geen idee. zou je een misschien een link kunnen geven waar ik nero kan downloaden? alvast bedankt Thijs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Michiel Geplaatst Januari 10, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 10, 2007 ja, natuurlijk kan ik dat. graag zelfs: http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,20/Itemid,69/ geen probleem dat je onbekend bent op dit terrein, je bent op deze site aan het goede adres O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
thijssy Geplaatst Januari 10, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 10, 2007 bedankt! klopt het trouwens dat nero er onwijs lang over doet om op te slaan? er staat bij tijd bijna 2 uur... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Michiel Geplaatst Januari 10, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 10, 2007 wat ebn je aan het opslaan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
thijssy Geplaatst Januari 11, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 11, 2007 hee, laat maar zitten. nero gedownload. Maar ik kan nog steeds bij dvd shrink bij select backup target, niet mn lege dvd aanklikken.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Michiel Geplaatst Januari 11, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 11, 2007 ha thijs, nero heb je dus gedownload. heb je alle stappen gevolgd? en waar loop je precies tegen aan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
thijssy Geplaatst Januari 12, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 12, 2007 heee Stappen gevolgd, loop vast bij het gedeelte waar het programma de te rippen dvd uitgooit, dat doet hij nl niet. en progrmaa vraagt ook nog op de lege dvd.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Michiel Geplaatst Januari 12, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 12, 2007 is dvdshrink wel klaar met encoden? als dat wel het geval is kun je ook handmatig de te rippen dvd verwijderen. als dit allemaal niet lukt is een oplossing om de dvd op je harde schijf te zetten en vanuit hier te brandenmbv nero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie